Hoe komt ik van mijn vieze geheugen uit mijn kop halen?!?!? *paniek aanval*

  • 20 April 2019
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als iemand een idee heeft om een vieze geheugen uit mijn kop kan gooien en nooit meer zien ooit..
Laat asjeblieft eren reactie achter en misschien helpt het wat om het te verminderen..

Ben soms dom als ik iets lees wat per ongeluk gaat enzo en heb er spijt ervan...

Ik laat dit hier als een herinnering voor als er tips om als ik op een moment ofzo een vieze gedachten opeens heb dat ik het weg kan doen door 1 van jullie tips of het wort verminderd..

Ik ben niet gewend om met dit soort dingen over te praten ofzo en ben totaal er niet eraan gewend met dit soort dingen te praten ooit.

*wat paniek aanval*

+ IK BEN GEEN Lesbos of gay ofzo ben alle bij niet..
Maar ik wil graag dit ook een beetje kwijt hebben enzo..

Hhopelijk is dit geen probleem voor jullie als jullie het lezen.

Sorry😞

7 reacties

Hoi

Er gaan nu en dan gedachten in je om. Deze gedachten zou je graag het zwijgen opleggen.

Gedachten onderdrukken heeft vaak een averechts effect. Beter is om de gedachte te aanvaarden, en na te gaan hoe en waarom deze gedachte in je omgaat. Het is echter niet nodig om de gedachte lang vast te houden. Laat de gedachte gerust aan je voorbijgaan, als het moment daarvoor gekomen is.

Je geeft aan niet lesbisch te zijn. Zijn de gedachten die in je omgaan van seksuele aard? Rond de puberteit is het namelijk heel normaal om erotische gedachten te hebben. Ook als je hetero bent, kan het gebeuren dat je fantaseert over personen van hetzelfde geslacht.

Onderaan je bericht excuseer je je. Die excuses zijn niet nodig 🙂 Het is goed om om raad te vragen.

Groetjes
Kenshin
E wat betekent averechts?
Ik kan wel goed Nederlands... maar sommige woorden weet ik totaal niet wat ermee word bedoelt.

Maar toch is het raar en gek als ik dit soort dingen heb in mij gedachten Ken...
Echt eng ook aan de andere kant, ik geef het toch toe dat het wat eng is.
Averechts betekent dat iets een kant uitgaat waar je niet voor gekozen had. In de zin 'Gedachten onderdrukken heeft vaak een averechts effect.' bedoelde ik dat gedachten onderdrukken ervoor kan zorgen dat ze in plaats van weg te blijven, sterker of vaker zouden kunnen terugkomen.

Het is heel normaal om van sommige gedachten te denken dat ze vreemd of ongewoon zijn. Echter mag je in je hoofd denken wat je wilt, zolang je er anderen of jezelf geen pijn mee doet.

Gedachten kunnen inderdaad eng zijn. In zo'n geval is het goed om over je gedachten te praten. Je hoeft niet per se in detail te vertellen wat er in je omgaat, je kan het ook algemeen houden. Heb je iemand in gedachten waarmee je zou willen praten? Een leraar bijvoorbeeld, of een vriend(in)?

Zou je je gedachten willen beschrijven? Dit hoeft uiteraard alleen als je je daar goed bij voelt.

Gr. Kenshin
Dankjewel dat je weet wat dat woord betekent..

Ik heb inderdaad erg veel last dat het sterker of vaker terug komt...
Ik moet wel toegeven aan mijzelf dat mijn kop helemaal zijn eigen ding doet enzo, en gaat niet erg goed aflopen ofzo in mijn woorden en gedachten.. Im just be honist afterall..
Dt maakt niks uit maar een vriendin ofzo.. of een meester ofzo....

DAT gaat zeker weten niet goed samen als ik 1 van hun vraag over mijn gedachten ofzo... NA AH...

Die verschillende vriendinnen hebben alle bij een ander karakters en zo.... en ben totaal bang ervoor om ZO IETS TEGEN HUN WAT TE VERTELLEN...

de ene is een geen goed advies vriendin en de andere is een denker van *ongeveer* zoek mischien hulp maar dan op een goede manier msar ik ga dan wel een beetje flippen van asngst maar de rest van binnen meer dan een beetje.

En de andere... weet niet meer..

Waarom heb ik geen ene vriendin ofzo die mij echt begrijpt ofzo! Wat een kloote leven is het en OOK ZO ONEERLIJK!😡😭😢😫😰😡😫
ik geef het wel toe dat.

Ssorry voor die boos en weet niet meer wat ik wil gevoel met die emojis.
Je hebt niet meteen iemand in gedachten waarmee je zou willen praten. Het was inderdaad fijn geweest als je iemand had gehad waarbij je terecht kon. Echter ben je nog jong, en is de kans groot dat je in de loop van je leven mensen ontmoet waar je wel bij terecht kan 🙂

Hier op het forum ben je anoniem, en kan je gerust je gedachten delen. Een hulpverlener, bijvoorbeeld de huisarts of een psycholoog, zou ook naar je willen luisteren.

Bij de KinderTelefoon kan je anoniem vertellen waar je mee zit. Je kan met ze bellen of chatten. Bij de chat heb je de keuze tussen een gesprek met een leeftijdsgenoot of een gesprek met een volwassene.

Komen de gedachten weleens in de weg te zitten van je dagelijkse leven? Kan je je bijvoorbeeld goed concentreren op school?

Gr. Kenshin
School.. tja.. dat ligt eraan natuurlijk..

Soms wel soms niet, het is wisselend vooral en ja ik best gek ervan worden enzo..
EN snap gewoon DINNGEN niet meer van wat ik moet doen.. en s o ms van binnen een kleine paniekaanval ofzo.😐
Niet fijn hé, die paniekaanvallen 😕

Op school kan je terecht bij een leerlingenbegeleider. Zo'n leerlingenbegeleider kan je helpen en bijstaan bij het omgaan met zo'n paniekaanval. Zou je zo'n begeleider een kans willen geven?

Gr. Kenshin

Reageer