Hey, ik weet dat dit al mn 7de topic is maar ja ik moet t ff kwijt sorry. Ik heb gwn nog steeds last van social anxiety en heb een eetprobleem i gues. (Ik voel me schuldig als ik eet maar ook als ik niet eet omdat ik weet dat ik iets moet eten). T gaat nu wel iets beter want ik ben nu ook aan t mountainbiken en ben meer mezelf. Alleen ik heb nog steeds dagelijks last van social anxiety en mn eetprobleem. Ik wil dr gwn vanaf komen alleen weet niet hoe want als ik er niet over nadenk dan werkt dat wel voor een tijdje maar dan denk ik dr toch weer overna en dan heb ik weer n mental breakdown. En ik heb ook nog is veel stress van school want de TRAP komt eraan dus dat worden veel toetsen. Ik sta nu 5 onvoldoendes 3 kan ik dr zo ophalen want dat zijn 5jes maar alsnog is t stressvol. Daarom ben ik nu ookal begonnen met leren(ma al). Maar heeft iemand tips hoe je van social anxiety en een eetprobleem af komt. En hoe ik het er met mn beste vriendin over moet hebben want ik wil t er over hebben maar niet uit t niets random ofzo. Ik wil t niet akward hebben.
Groetjes een dankbare anoniempie145