Skip to main content

Sorry, de tekst is wat moeilijk te lezen omdat er steeds van onderwerp wordt veranderd 


Hallo daar, Ik heb lang geen topics meer gepost op het forum van de kindertelefoon alleen ik zit nu met iets.

(Nog even wat extra informatie: Ik ben een jongen van 13 jaar en ik zit op de middelbare in klas 2)

 

Mijn hond is 1 maand geleden ingeslapen, daar was is de eerste dagen best verdrietig over. Ik kende m’n hond al sinds dat ik 3 ben en wij waren daarom ook beste vrienden. De dagen daarna kwam ik al snel weer over mijn verdriet heen.

 

Alleen ik zit nu met het feit dat ik me echt eenzaam voel. Ik mis de knuffels die ik elke dag kreeg van m’n beste vriendje en m’n brein denkt dan ineens dat de enige oplossing een relatie (verkering ofzo) is.

Ik heb dus namelijk nog nooit een relatie met iemand gehad, ook geen relaties van 1 dag op de basisschool ofzo. Daar voel ik me ook rot over want ik ben ondertussen 13 en ik heb het gevoel dat niemand mij leuk vind. Ik denk dus dat dat komt omdat ik nogal overgewicht heb, daar ben ik al flink mee bezig (-10KG) maar ik vind mezelf dus ook niet echt mooi.


Ik heb mijzelf aangeleerd om bij mensen/meiden alleen nog maar naar hun innerlijk te kijken en niet naar hun uiterlijk, want iedereen is mooi op z’n eigen manier. Alleen in denk dat andere mensen daar anders over denken, want ik vind mijzelf wel een mooi innerlijk hebben.


m’n hele TikTok zoekgeschiedenis staat vol met relatie dingen omdat.. Ik weet niet hoezo, maar ik ga mij daardoor alleen nog maar eenzamer voelen. 

Wat moet ik doen?…(Hoe kom ik van m’n eenzaamheid af en wie kan mij gwn tips geven over relaties.)

(Sorry dat ik zoveel van onderwerp wisselde, alleen ik wou deze dingen gwn ff kwijt.)

Hoi @Anoniemejongen101,

 

sorry van je hond, ik weet hoe het is om zo'n maatje te moeten verliezen. Jij had 'm ook al echt heel lang, dus dat je 'm mist is niet gek. Hij was er altijd als je uit school kwam en wilde je ff spelen dan kon je dat met je hond doen….

Goed dat je de draad weer opgepakt hebt, maar het missen blijf natuurlijk af en toe wel en ik snap ook wel dat je nu denkt dat verkering misschien ook wel heel leuk kan zijn.

Dat klopt, maar je moet maar net iemand tegen komen die dat nu ook wil, dus je zou ook eerst vrienden kunnen worden met andere jongens en meisjes, bijvoorbeeld op school of bij een club, het hoeft niet per se een sportclub te zijn, maar kan ook van een hobby zijn of jongens en meiden die je leert kennen tijdens het chillen.

Goed dat je al wat kilo's kwijt bent geraakt, want ik begrijp dat je dat zelf wilde. Lekker bezig en in de puberteit ga je strakjes of misschien ben je dat nu al ineens best snel groeien en als je langer wordt lijkt je sws al dunner, toch. 

Wat vind je leuk om te doen na school: gamen of sporten of knutselen ofzo. Misschien kun je daar andere kinderen leren kennen en wie weet zit er wel eentje tussen waar je over een tijdje wel verkering mee hebt..

Het is trouwens helemaal niet gek als je nog geen verkering hebt gehad. Je bent zeker niet de enige van jouw leeftijd. Komt vanzelf wel.

Oh en je zei sorry dat je zo vaak van onderwerp wisselde, maar ik vind dat je het juist allemaal goed hebt uitgelegd en soms is het handig om dan wat informatie te geven zoals over je hond, de kilo's die je er zelf al af hebt gekregen en dat je verkering zou willen.

 

Het heeft eigenlijk allemaal met elkaar te maken, dus ga zo door.

 

Ik wens je alvast succes met alles en als je nog iets wil vragen, schrijf het gewoon in dit of een ander topic.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi @Anoniemejongen101 ,

 

ik heb net een reactie op jouw topic gestuurd en zie nu dat je de tekst wat hebt aangepast, niks mis mee, maar ik heb op de originele tekst gereageerd. Dat je het dus weet.

Die reactie moet eerst nog gecheckt worden en het kan dus nog wel even duren voordat ie hierboven komt te staan. Nog even geduld. Ik gok op zondag kort voor de middag…dat ie gecheckt is.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hey wat rot voor je. Mijn hond is in januari ingeslapen en ik snap precies hoe je je voelt lieffie alleen.. wees wel verstandig met een relatie, heel veel mensen gaan deze tijd vreemd en geloof me. Werk aan jezelf. Liefde haal je t best uit vrienden en niet n relatie want relaties kunnen snel over gaan en vriendschappen duren vaak wat langer. Misschien kan je ook n nieuwe hond halen om mee te knuffelen! T liefst gaf k je nu n knuffel maar dat kan niet door afstand en regels. Maar weet dat iedereen hier altijd voor je klaar staat. Mijn advies is, spreek veel met je vrienden af en ga van de zomer genieten. Ga zwemmen of gamen of focus op je hobbies. Of ga op n sport. En word de beste, dan ziet je hond uit de hemel hoe n lief en geweldig baasje hij/zij had. Dan kan je m trots maken met wat je hebt bereikt.

 

Sterkte nog❤️ t komt allemaal goed dat beloof ik je.

Xxx Lisa


Reageer