Sorry, de tekst is wat moeilijk te lezen omdat er steeds van onderwerp wordt veranderd
Hallo daar, Ik heb lang geen topics meer gepost op het forum van de kindertelefoon alleen ik zit nu met iets.
(Nog even wat extra informatie: Ik ben een jongen van 13 jaar en ik zit op de middelbare in klas 2)
Mijn hond is 1 maand geleden ingeslapen, daar was is de eerste dagen best verdrietig over. Ik kende m’n hond al sinds dat ik 3 ben en wij waren daarom ook beste vrienden. De dagen daarna kwam ik al snel weer over mijn verdriet heen.
Alleen ik zit nu met het feit dat ik me echt eenzaam voel. Ik mis de knuffels die ik elke dag kreeg van m’n beste vriendje en m’n brein denkt dan ineens dat de enige oplossing een relatie (verkering ofzo) is.
Ik heb dus namelijk nog nooit een relatie met iemand gehad, ook geen relaties van 1 dag op de basisschool ofzo. Daar voel ik me ook rot over want ik ben ondertussen 13 en ik heb het gevoel dat niemand mij leuk vind. Ik denk dus dat dat komt omdat ik nogal overgewicht heb, daar ben ik al flink mee bezig (-10KG) maar ik vind mezelf dus ook niet echt mooi.
Ik heb mijzelf aangeleerd om bij mensen/meiden alleen nog maar naar hun innerlijk te kijken en niet naar hun uiterlijk, want iedereen is mooi op z’n eigen manier. Alleen in denk dat andere mensen daar anders over denken, want ik vind mijzelf wel een mooi innerlijk hebben.
m’n hele TikTok zoekgeschiedenis staat vol met relatie dingen omdat.. Ik weet niet hoezo, maar ik ga mij daardoor alleen nog maar eenzamer voelen.
Wat moet ik doen?…(Hoe kom ik van m’n eenzaamheid af en wie kan mij gwn tips geven over relaties.)
(Sorry dat ik zoveel van onderwerp wisselde, alleen ik wou deze dingen gwn ff kwijt.)