Skip to main content

Hai dus ik had in december best weinig vrienden en toen heb ik een tiktok geplaatst zovan wie wil vrienden worde uiteindelijk kwam er een meisje uit die super aardig was we noemen haar even nicki dus ik en nicki appte dag en nacht we speelden veel roblox samen enz en ik heb zelfs haar online vriendje ontmoet ik helpte haar bij al haar problemen maar op een dag was ze ineens boos op me ze wou niet met me praten en heeft uiteindelijk me ontvriend op discord ik was er kapot van want ik vertrouwde haar met mijn gezicht en alles ik dacht echt dit word mijn nieuwe beste beste vriendin maar nee nu heb ik haar net ongeveer een uur geleden een appje gestuurd en sorry gezegd en ze was direct weer boos en zei 'val dood' 'kill yourself' en zo door ik dacht zovan wrm wat heb ik fout gedaan?? Kan iemand mij pls tips geven om niet meer aan haar te denken ik lig hier ju als een halfuur te huilen en ik weet nie wat ik moet doen ik heb zoveel stress ://

groetjes liv

Hey hey,

 

Wat je het beste kan doen is afleiding zoeken. Ga bijvoorbeeld leuke dingen doen met je ouders en probeer zo min mogelijk aan haar te denken.

Probeer haar ook links te laten liggen. Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen in Nederland waarmee je beste vrienden kan worden.

Als het je echt dwars blijft zitten, kan je er ook altijd over praten. Praten lucht namelijk je hart.

 

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

 

Groetjes!!


Reageer