Skip to main content

Ik heb in de afgelopen zomervakantie een online vriend gemaakt uit Duitsland van mijn leeftijd (14). We werden al snel close en vertelden elkaar alles en belden dagelijks. We hadden elkaar beloofd om een keer te ontmoeten en al heel veel plannen gemaakt. Een maand of twee geleden was hij steeds minder online, en ik vroeg waarom, aangezien hij juist vakantie had. Hij zei dat hij op legertraining ging, omdat dat een grote droom van hem was. Hij zei dat hij me hierdoor moest blokkeren. Ik geloofde hem, want ik vertrouwde hem met alles, maar zodra ik geblokkeerd was, stortte ik in. De dag daarna heb ik op school alleen maar gehuild in de armen van mijn beste vriendin, wie ik alles vertel. Ik kan nu nog steeds niet zijn foto's verwijderen uit mijn galerij, want het is een van de enige dingen die ik van hem over heb. Ik wil heel graag weer contact met hem. Ik weet dat hij niet bij die training is, want hij verandert zijn profielfoto op apps zoals Discord en Tiktok heel vaak. Ook zijn herplaatsingen worden een steeds groter aantal. Ik heb geprobeerd contact met hem te krijgen, door middel van nieuwe accounts te maken, en hem te volgen en voegen, maar zonder succes. Ik wil over hem heen komen, maar ook weer niet. 
Heeft iemand tips?

Geen reactie

Reageer