Vraag

Hoe kan ik weg bij mijn psycholoog?

  • 6 April 2021
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen maar 3 maanden geleden is het heel slecht met me gegaan ik heb dagen lang alleen maar in bed gelegen of ging er uit kleden me aan en dat was dan ook het enige wat ik deed voor de gehele dag

Nu zit ik nog op school en moest ik wat verzinnen om dat te kunnen dus maakte ik mijn ouders wijs dat ik ziek was ik heb alles geprobeerd om het leven weer op te pakken maar er was niks wat me oke kreeg dit alles heeft 2 weken lang geduurt daarna ben ik weer naar school gegaan maar dat was geen succes ik voelde me zwak en moe had geen concentratie maar kreeg het toch voor elkaar dat hét niet op viel

Maar 3 weken geleden brak ik ik heb mijn ouders een klein deel verteld en zij hebben contact gezocht met de huisarts die me naar een jeugt psycholoog van de praktijk door verwees

Nu ben ik daar vorige week geweest maar kwam ik er achter dat het mijn oude dyslexie begeleider en oude vriendin van mijn ouders is dat gesprek heb ik wel gevoerd maar zo min mogelijk verteld

Nu moet ik volgende week weer maar ergens ben ik doods bang want ik vertrouw die vrouw niet want ze staat me te dicht bij mijn familie en ik weet dat ze zwijg plicht heeft maar toch kan mijn hoofd niet stoppen met situaties schetsen waarin zij mijn ouders van alles op de hoogte brengt hebben jullie tips hoe ik er voor kan zorgen dat ik zo snel mogelijk bij haar weg ben


1 reactie

Wat ontzettend vervelend om te horen! Als het goed is is er een budget beschikbaar voor een jeugdpsycholoog dat je bij aangesloten praktijken kan besteden. Als het goed is zijn er nog wel anderen in de buurt. Als je je niet fijn voelt bij degene die je nu heb (wat ik overigens volledig begrijp) zou ik proberen een andere te zoeken. Succes!

Reageer