Vraag

Hoe kan ik snijden verbergen?

  • 22 February 2022
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey, ik heb iets doms gedaan ik werd gepest op school enz en het werd teveel en k eb dan me gesneden maar echt diep en ik wil niet da men ouders dat zien.

Hoe zou ik dit kunnen verbergen 

Hanneke14 🥲


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey!

Ten eerste raad ik jouw aan om het met jouw mentor het te hebben met het pesten. Je hoeft echt niet bang te zijn om het te vertellen. Ik weet dat jij dit liever niet zegt, maar het pesten stopt bijna altijd wanneer jij het tegen je mentor zegt.

Ik weet niet veel van snijden, maar houdt je wondt goed schoon en misschien kan je een trui met langen mouwen aan houden met wat verband. Het is toch winter, zorg gewoon dat je je mouwen niet opstroopt. Maar ik denk toch dat het verstandig is om dit even met je ouders te bespreken. Als ze aardig zijn: vertel de waarheid. Als ze wat minder aardig zijn: bedenk een smoes. In het eind vinden alle ouders het erg dat hun kind een snijwond hebben.

Als laatst, bel met de Kindertelefoon. Die heeft waarschijnlijk beter advies dan ik! Als je twijfelt aan hun advies, kan je weer naar ons komen!

Vergeet niet dat deze situatie goed zal komen en geef niet op!

Veel succes, beterschap en groetjes! Sano07

 

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

zoek alsjeblieft hulp als je denkt dit nodig te hebben, je zou misschien met je mentor bijvoorbeeld kunnen praten.

ik struggle er zelf ook mee helaas. Je kunt er ten eerste even pleisters op plakken en het goed schoonmaken. Ik weet niet waar je het hebt gedaan maar ik ga er even vanuit op je arm/pols. In dat geval kun je gewoon lange mouwen dragen, en als je korte mouwen aan hebt, proberen de binnenkant van je arm tegen je lichaam te houden. 
als alternatief voor als het even teveel word zou je een haarelasiekje om je pols kunnen doen en dan dat zegmaar tegen je arm laten ‘slaan’ als je er eentje met zo’n metalen stukje neemt doet het best wel zeer, maar het laat geen permanente of serieuze schade achter:)

heel veel sterkte<3

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet btw niet of je toevallig een kat hebt, maar ik zeg altijd dat de kat me weer eens gegrepen heeft;)

Reputatie 5
Badge +2

@kwakend1tje ik heb geen huisdieren helaas 

Reputatie 5
Badge +4

Miss een van je vrienden of mensen uit je klas waar je een keer heen moest

Of een kat die gewoon op straat liep

Reageer