Vraag

Hoe kan ik nog door

  • 10 February 2022
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik vind het momenteel allemaal kut mijn school mijn klas  mijn coach mijn leven dat ik nog een half jaar moet tot de middelbare dat ik verliefd ben op iemand van het forum en zelfs wederzijds alleen dat ik geen life contact kan maken omdat er geen gegevens gedeeld mogen worden ook al is het bijna Valentijnsdag en nu moet ik zien te overleven met al dit gezeik hoe kan ik nog verder


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Graag snel antwoorden please

Hallo wilhelmavermela :)

Leuk dat je verliefd bent op iemand op het forum. Alleen is het niet zo handig, gezien het inderdaad niet mag, en je weet ook niet wie de ander is. Je hebt nog nooit een foto van diegene op het forum gezien, dus misschien is het een catfish. Ik heb zelf ook online relaties tho vanwege het virus, maar ik heb geen relaties op dit forum, gewoon op discord en mc servers (helaas is het recent uitgegaan met mijn online vriendinnetje rip).

Dat je school kut is? Daar kunnen we helaas niet zoveel aan doen. Ik denk dat je moet focussen op de toekomst, en dat is dan over een half jaar.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @wilhelmavemela

Ik denk dat, hoe moeilijk het ook is, je de persoon moet laten gaan. Want zoals je al zei: je mag geen gegevens uitwisselen op het forum en dat maakt het lastig om in contact te komen met diegene. 

Maaar wees niet getreurd. Er zwemmen genoeg andere vissen in de zee ;). 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi dit was niet wat ik had bedoeld. Het is mijn schuld ik hecht ook gauw en hou erg van mensen enzo en dan wil ik dat alles een hemeltje wordt.  volgens mij ben jij een super  fijn en aardig  en lief persoon en ik weet 100% zeker dat je een geweldige leuke lieve vriend gaat tegen komen. Straks op je nieuwe school bijv. Het spijt mij dat dit hier voor jou en mij geld dat ook niet kan want ik voel mij hier ook veilig en kan veel kwijt.  Maar wat ik nooit wil is iemand verdrietig maken dus als ik dat deed, dan heb ik daar echt spijt van.  We blijven hier elkaar gewoon heel fijn helpen en ik hoop dat het voor jou veel leuker wordt straks op de middelbare! Word het ook had ik ook was een heel wat betere soort school je bent er gewoon aan toe.  En ik ga gewoon blijven helpen en vragen antwoorden en topics maken  hoop jij ook en dan ben je dus een soort van bff best forum friends 😉

Ik weet dat het dat zal zijn en hoop jij ook en dat je happy wordt ga ik voor duimen en mijn handjes vouwen ☺️  be happy and find joy 👍👍

Grtz en liefs Julian xxx 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy jij hoeft je niet schuldig te voelen ik was juist heel gelukkig en mijn hart zal nog steeds opspringen als ik een berichtje krijg van jou.

Kiss me

Hoi lieverd het kan helaas niet om via hier mensen echt te otmoeten en leren kennen. Ik snap je gevoel, had dat ook in het begin dat ik dacht “die wil ik als vriend “ want je voelt je goed en veilig hier omdat je kan zeggen wat je gevoel is en wat je bezig houd.  En ik begrijp van jullie heel goed dat je elkaar aanvoelt en er een klik is. Maar hoe jammer het is, dat is waar het bij blijft heb ik zelf ook gemerkt.  En aan de andere kant is dat natuurlijk ook wel beter :) Maar dat troost je niet. Julian reageert heel goed vind ik ( jij ook ), dus wees hier bff en antwoord elkaars topics en in real life ga je zeker weten tegen een droomjongen op lopen ( overkwam mij ook zo ineens ) . Je hebt nu niet veel aan deze woorden maar ik beloof je het komt uit, en altijd onverwacht !

Stay friends en hou vol tot de middelbare zou ik zeggen meis, je kunt het ! En je bent het waard want je bent een heel goed persoon !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 1
Badge

Probeer leuke nieuwe dingen naast school te doen, dus bijvoorbeeld een nieuwe hobbie proberen ofzo. Als het niet zo klikt met mensen uit je klas kun je ook mischien leuke dingen doen met neefjes/nichtjes. Probeer echt nieuwe dingen en wees vooral jezelf. 

Voor de rest hoop ik dat je dan een leukere tijd kan hebben op de middelbare. 

Groetjes van mij:)

 

Reageer