Vraag

Hoe kan ik minder gevoelig zijn?

  • 2 January 2020
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Badge

Hey! Dus ik heb hele lieve en grappige vriendinnen waarvan ik weet dat ze me nooit zouden laten vallen. Maar ja, wat vervelend is is dat ik SUPER gevoelig ben. Dat weet ik omdat ik in verschillende kleine situaties zat waardoor ik uren lang huil zoals een keertje had mijn bff haar gsm achtergrond veranderd als haar en een vriendin van mij en zij zei ook nog tegen mij:"Ik had gewoon die foto gezet als achtergrond omdat ik geen fotos heb waar ik er mooi in uitzie dus alstublieft niet verdrietig zijn! Ik hou nog steeds zoveel van u en je bent mijn nummer 1!". Ookal wist ik dat ze dat echt meende,ik loopte nog steeds verdrietig en huilend naar huis. Mijn ouders weten dat ik vaak verdrietig ben en dat ik gevoelig ben en ze zeggen altijd dat ik karakter moet opbouwen maar dat lukt niet! Weten jullie soms hoe ik minder gevoelig kan zijn want ik haat dat ik zo gevoelig ben!


1 reactie

Lieve Mayline, 

Met gevoelig zijn is niks mis. Er zitten juist ook veel voordelen aan. Jezelf accepteren zoals je bent is nooit makkelijk, maar zal je uiteindelijk wel het gelukkigst maken.  
 

Xx me. 

Reageer