Vraag

Hoe kan ik mijn vriendin het best helpen?

  • 6 October 2020
  • 0 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Heyy, ik zit dus met een probleempje met mijn vriendin en weet echt niet meer wat ik moet doen.

Kijk ik doe nu dus ongeveer 1.5 jaar aan zelfbeschadiging, maar een vriendin van mij doet dat nu dus sinds kort ook. Ook heeft ze problemen met eten. Telkens als ik er naar vraag begint ze over iets anders, dus het is wel duidelijk dat ze er niet met me over wilt praten, maar ik wil wel echt dat het beter met haar gaat en ze ermee stopt, wat denk ik wel te begrijpen valt, want ik weet uit ervaring dat het steeds erger en erger wordt en ik wil niet dat dat bij haar ook gebeurd.

Maar in ieder geval dacht ik al aan een mailtje naar onze mentor sturen met een uitleg erin (nouja haar mentor, want we hebben 2 mentoren en ik zit bij de ander) zodat zij haar verder kunnen helpen, maar ik weet dat ze dat niet wil en ze heeft ook nooit wat over mij gezegd. Dan kan ik wel zeggen dat ik wil dat onze mentor niet zegt dat ik het zei, maar ik ben de enige die het weet. Maar ik maak me echt zorgen over haar en wil echt dat ze stopt, maarja ik heb geen idee hoe ik haar daarmee kan helpen. Dus wat zouden jullie doen? Alle tips zijn welkom!


0 reacties

Geen reactie

Reageer