Vraag

hoe kan ik mijn sneden verbergen

  • 18 January 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hey,

ik voel me steeds slechter en slechter en ik snijd me ook heel erg vaak. 

eerst begon het bij een paar krasjes maar nu begint het dieper en dieper enzo maar ik weet niet hoe ik dit zo goed mogelijk moet verbergen want ik zit ook op voetbal en daar moet je dus ook een tshirt met korte mouwen aandoen. heeft er iemand tips hoe ik het kan verbergen?

bedankt alvast!

celina_hehe


2 reacties

Wat naar! Je kan natuurlijk stoppen met jezelf te snijden, maar ik snap dat het lastig is! Je kan doen dat als je denkt aan snijden, dat als je het niet doet een beloning krijgt! Maar goed: je kan als je buiten speelt zeggen dat het koud is en een lange mouwen shirt onder je normale shirt draagt. Anders houd je gewoon je vest aan! Als je binnen speelt is dat iets lastiger…. Maar MOET je het verbergen? Kan je er niet beter eerlijk over zijn? Dan kunnen hun met je meedenken. Heel veel succes! 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Celina_hehe ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer