Vraag

Hoe kan ik leren van mn geslachtskenmerken te houden?

  • 6 June 2023
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo. Ik vraag me af hoe ik kan leren om van mn geslachtskenmerken te kunnen houden? Ik ben niet trans, want ik heb geen dysforie, maar ik zou toch heel graag eigenlijk geslachtskenmerken van het andere geslacht willen hebben, of tenminste voor een groot deel. Maar goed, in transitie gaan zonder trans te zijn lijkt me best raar, helemaal voor anderen. Want hoe ga je nou weer uitleggen dat je je [geboorte geslacht] bent, terwijl je bijna identiek aan lijkt op het andere geslacht? Ook heb ik gehoord dat het niet slim is om te doen als je geen dysforie hebt, omdat de kans er is dat je dan juist dysforie gaat ontwikkelen voor de geslachtsdelen die je in eerste instantie wilde hebben. Dat wil ik natuurlijk ook niet. 

Dus, daarom wil ik leren hoe ik van dit lichaam kan houden. Zoals ik zei, heb heb geen dysforie, oftewel ik voel me er niet verdrietig of oncomfortabel door. Alleen voel ik er ook *totaal* geen positivieit voor. Ik voel als het ware niks voor dit lichaam. Compleet gevoelloos. Dat wil ik veranderen. Dus ja, iemand tips?


0 reacties

Geen reactie

Reageer