Ik zit bij de genderpoli en mijn psycholoog heeft tegen mij verteld dat ik hulp moet zoeken bij een therapeut. Toen ik dat hoorde raakte ik zo gefrustreerd en begon ik een argument te hebben met mijn moeder hierover met de conclusie dat we het niet gingen doen. De laatste tijd voel ik me alleen heel depressief ik stress veel tot het punt dat ik kots ik stress ook over absoluut niets ik ben heel snel erg boos en daarna begin ik weer te huilen voor een uur. Ik begin steeds meer er aan te denken om opnieuw zelfbeschadiging te doen en om weer te gaan roken gewoon om me tot rust te stellen. Ik durf mijn moeder niet te vragen om nu wel hulp te krijgen en ik ben bang dat ik in een beginnende depressie zit wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Heyy,
Lastig zeg.. Misschien is het toch wel handig om dit wel met je moeder te bespreken. Snap dat je dat misschien eng vind en niet durft na jullie argument hierover, maar ik weet echt zeker dat je moeder je ondanks alles echt 100% wilt steunen ze is er echt voor je en ik denk echt dat ze je hier mee wilt helpen.
Je loopt ook bij een psycholoog van de genderpoli zeg je? Misschien kan je dit daar ook bespreken want daar kunnen ze je vast ook wel verder helpen denk ik. En je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten als dat je fijn lijkt.
Liefs, ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.