Skip to main content

Hoi, 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik een best heftig verleden. Ik ga niet alles opnoemen (daar voel ik mij niet zo fijn bij) maar het heeft veel te maken met sh en zm. Ik krijg al professionele hulp, maar ik wil nu ook aan mijn vrienden het globale verhaal vertellen. Mijn vrienden (3 anderen) weten maar weinig van mijn verhaal af (1 van die 3 heb ik al beetje verteld maar nog lang niet alles zegmaar). Nadat we binnen de groep wat dingen zijn gaan delen over hoe we ons voelen en door welke processen we gaan, wil ik dat ook doen. Ik heb ze gevraagd om weer eens een keer af te spreken en dat ik dan graag iets zou willen delen. Maar hoe verwoord of begin je zoiets? Hebben jullie misschien tips? Want moet ik met hetgeen beginnen wat me het meest bezighoud of vanaf het begin van t verhaal?

Bedankt voor t lezen :)

Hoi @S.Z. 

Ik zou het een beetje je zo zeggen weten jullie nog toen ik het over .... had ik heb in een lastig tijd gezeten. Maar begin gewoon dan gaat het denk ik wel van zelf. 

Ik hoop dat dit een beetje helpt en ik hoop dat het nu wat beter met je gaat.

Groetjes @SadLightbulb 

Dankjewel, t is al een goed begin. Ik ga het er over een paar dagen nog over hebben met mn psycholoog over hebben. 

Dankjewel, t is al een goed begin. Ik ga het er over een paar dagen nog over hebben met mn psycholoog over hebben. 

Oke ik wens je veel succes.

Groetjes @SadLightbulb 

Reageer