Skip to main content

Sinds de kerst vakantie vorige jaar heb ik ruzie met mij nu ex beste vriendin. Teminste ik zag het nooit als een ruzie, maar meer als zij die gewoon veder ging met haar leven en mij had vervangen door een vriendje. Ik ben hier een hele lange tijd heel verdrietig over geweest  en heb een aantal dingen gedaan bij mij zelf waar ik niet trots op ben. Ik heb in deze tijd ook enorm erg geworsteld met z-moordneigingen (ik weet niet of ik dat woord hier mag zeggen). In februari begon het eindelijk een beetje beter te gaan. En toen weer veel beter. Totdat ik op een gegeven moment beschuldigd werdt door haar, dat ik dingen over haar op insta en snapchat zou hebben gezet, wat ik oprecht nooit zou doen en dus ook nooit gedaan heb.  Toen ging het weer helemaal mis. Naast dat ik het zelf heel vervelend vond  werdt mijn moeder ook nog eens heel erg boos op mij. Ik was de tijd daarna in een hele donkere plek en had het gevoel dat ik niemand meer kon vertrouwen, omdat ook mijn moeder het niet voor mij opnam. Ik ben hier uiteindelijk uit gekomen door een aantal nieuwe vrienden die ik heb gemaakt. Helaas ben ik er later achter gekomen dat ze hun ook heeft lastig gevallen, maar hun via sociale media. Dat was het moment dat ik er klaar mee was en dat ik er exht werk van maakte mijn oude zelf weer te worden en mijn leven niet meer te laten verpesten door haar. En hoewel ik nog lang niet op dat punt ben ,  gaat het weer beter. Hoewel dat veranderde vanavond, toen mijn zusje op eens zeer geschrokken de huiskamer in kwam lopen. Ze liet mij en mijn moeder een tiktok filmpje van mijn ex beste vriendin zien maar in ze letterlijk zij dat ik z-moordt moest plegen. Ik weet het nu allemaal niet meer zo goed, ik ben vooral verbaast dat iemand die al van mijn struggles hiermee wist en met wie ik toch wel zo veel mooie momenten had, zoiets zou kunnen zeggen.en het voelt als of alles waar voor en waaraan ik gewerkt heb weg is. Ik kan weer opnieuw beginnen. Ik weet alleen niet of ik daar de kracht voor heb deze keer.

Ik vraag nu hier om hulp omdat ik echt even niet meer weet. Alle tips en vragen zijn welkom.

Hey ! Wat ontzettend naar voor je ! Echt dat je zo je best doet en dan gebeurt dit allemaal. Je doet het zelf echt goed vind ik. Dus het is onterecht dat dit allemaal gebeurt!  Misschien kun je voor een goed advies de Kindertelefoon eens bellen: https://www.kindertelefoon.nl/bellen of chatten: https://www.kindertelefoon.nl/chat  

En ik heb nog iets gevonden: https://www.slachtofferhulp.nl/hulp-bij-jouw-situatie/wat-is-er-gebeurd/online-pesten-en-bedreiging/cyberpesten/ 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en echt, houd moed! Je bent een goed persoon en je werkt er goed aan, dus  een beetje hulp mag je best vragen! :)

Veel sterkte ! Liefs, Tover xxx

Heel erg bedankt voor de steun

Zit hier in precies dezelfde situatie; k ben hopeloos maar weet wel een ding zeker: geen zelfmoord plegen, ik heb  pogingen gedaan om dezelfde reden die jij had voor je gedachten. het is gelukkig niet gelukt om echt zelfmoord te plegen en daar ben ik nu heel blij mee.

Ik heb geen tips nu omdat ik ook aan het worstelen ben met mijn ex-bestie

maar pleeg echt geen zelfmoord

Hey, hoe gaat het nu? 

Liefs Tover xxx

Reageer