Vraag

hoe is het op een behandeling groep

  • 1 June 2022
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee💗 weet iemand hoe het is op een behandeling groep en wat daar de regels zijn  ik ga volgende week denk ik kijken op de behandeling groep en  ik vind het best spannend want ik ben gepest op school heel erg en gebruikt door een vriendin voor me persoonlijkheid  en  als ik daar bijvoorbeeld avond eet met mensen vind ik dat ook eng.. en wil ik liever niet want ik ben gepest op school dus  en toen ging ze met koken toen ik daar eetde een curry fles naar mij heel hard schuiven en ze deden het harde dan bij andere mensen omdat ik wat voller ben  en heb daar nog trauma's van om met andere mensen te eten ....  ik ben in de 1e klas gepest om me lichaam door een meisje ze zei dat ik een dikzak was en ging me met foto's pesten bijvoorbeeld toen er nog corona was ging ze me foto bewerken op teams  en raar maken en verder moest ik elke dag spugen en huilen op school omdat ik heel veel stress had in de hele klas lachte mij uit en  in de 2e klas ging haar vriendin weg  en toen ging ik met haar om omdat ik anders ook gepest werd en toen hadden we goed contact en toen heeft ze me een keer laten huilen op school in de  3e klas zat ze op een andere school maar we hadden nog wel contact en toen heeft ze weer me foto's bewerkt en lelijk gemaakt en toen heb ik haar geblokkeerd en verwijderd in de 3e klas werd ik gepest door een jonge voor mongool Bijna elke dag of elke dag en hij starte een keer met mij een discussie dat ik een makupdoos was en dat ik veelste veel makup op had en een jonge deed irritant tegen mij en die zei wil je met mij op date dat bedoeld hij voor de grap om mij voorschut te zetten en verder lacht de klas mij ook uit als ik wat voor moest doen voor de klas en toen ik huilde en in de 3e klas heb ik met 5 mensen online ruzies gehad van mij school of meer waarom ze mij pestde of waarom ze geen contact met mij wouden omdat iedereen mij raar vond omdat ik autisme heb dat wisten ze niet maar daarom vinden vaak mensen mij raar en daarom ben ik bang weer gepest te worden op zo behandeling groep en  ik hoop dat daar goeie begeleiders zijn en daar niet gepest word  en verder als ik op de behandeling groep woon dan wil ik me telefoon bij me houden omdat ik wel bereikbaar wil kunnen zijn als dat van je ouders mag dat je telefoon bij je mag hebben mag dat ook dan van de begeleiders daar en ik wil ook privacy hebben als ik douch hopelijk kan dat daar en houden die begeleiders daar rekening mee dat je sommige dingen moeilijk vind want ik heb autisme en kan niet goed communiceren ... en vind het lastig om anderen mensen te begrijpen dus hopelijk komt het goed 


0 reacties

Geen reactie

Reageer