Skip to main content

Ik moet naar een instelling binnenkort maar ik heb geen idee hoe het daarbinnen is! Ik ga mijn vriendinnen en vriend ontzettend missen!!!

Helaas weet ik niet  hoe het daar is maar je kan het opzoeken op internet  hoezo moet je eigenlijk naar een instelling 


Omdat het niet zo goed met mij gaat


Oké 


Misschien kan je vragen dat je vriendinnen en vrienden kunnen komen 


Ik kan je vertellen het is daar echt niet leuk en fijn ik weet er alles van ik woon zelf op besloten instelling ze doen je alleen maar pijn daar ze hebben mij ook expres pijn gedaan nu nog steeds 


Ik heb op open en gesloten instellingen gewoond en het is echt verschrikkelijk, waar ik nu zit is mijn 4de plek en het veranderd niet, alle begeleiders hebben mij tot nu toe mentaal en fysiek mishandelt. Hierdoor heb ik ook een zware depressie gekregen, dus voor mij is het niet bepaald leuk. Ik hoop voor je dat je op een fijne plek met fijne mensen terecht komt.


Hoi hoi het is prima te doen zolang je je maar gedraagt soms op een hele open groep mag je wel gewoon brutaal zijn zolang je maar niet langer dan 1.5 uur wegloopt en dan 8 keer dan zit je zo gesloten 


Ik denk niet dat je uit moet gaan van wat anderen voor ervaringen hebben, want iedere instelling is anders, en iedereen heeft zijn eigen reden. @39_Anoniem moet je hierheen omdat je seks hebt met een 38 jarige, omdat je zegt dat het niet zo goed met je gaat?  


Ik heb op open en gesloten instellingen gewoond en het is echt verschrikkelijk, waar ik nu zit is mijn 4de plek en het veranderd niet, alle begeleiders hebben mij tot nu toe mentaal en fysiek mishandelt. Hierdoor heb ik ook een zware depressie gekregen, dus voor mij is het niet bepaald leuk. Ik hoop voor je dat je op een fijne plek met fijne mensen terecht komt.

heftig joh! Ik moet juist voor een depressie naar een instelling… ik hoop dat het beter met je mag gaan


@TikTak nee niet omdat ik een relatie met hem heb, maar omdat ik op school heel erg vastliep en een burnout heb gekregen. misschien ook omdat hij een paar keer bijna zelfmoord heeft gepleegd, dat kan ook een rol spelen.


@TikTak nee niet omdat ik een relatie met hem heb, maar omdat ik op school heel erg vastliep en een burnout heb gekregen. misschien ook omdat hij een paar keer bijna zelfmoord heeft gepleegd, dat kan ook een rol spelen.

Nou dan zou ik als tip willen geven laat die man aub gaan, want als hij aan zelfmoord denkt dan is het voor jou niet goed om daarmee om te gaan, ook als jezelf al aangeeft dat het met jou ook niet al te best gaat. Misschien doet een tijdje instelling je wel heel erg goed en kom je er beter uit...


Reageer