Vraag

Hoe help je je bestie als ze heel ongelukkig is

  • 11 November 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik wil wat advies van jullie want ik weet niet wat ik moet doen..🤗


Me beste vriendin heeft het heel erg moeilijk met zichzelf, ze praat er niet veel over, maar ik zie aan haar dat het niet lekker met haar gaat. Ze vindt het thuis niet leuk (geen mishandeling ofzz!) en in de klas heeft ze niet echt vriendinnen met wie ze het heel leuk heeft. (ik zit op een andere school dan haar). Ze heeft ook letterlijk nergens meer zin in, zelfs niet om te gaan afspreken en voor school heeft ze 0 motivatie. Ze zij dat ze haar leven een 4 geeft duss ja. Zij is wel een best negatief persoon en ook best gevoelig voor wat anderen vinden. Ik wil haar zo graag helpen maar ik weet totaal niet hoe ik haar kan helpen en of ze er wel over wil praten

Hoe denken jullie dat je iemand kan helpen als diegene ongelukkig (miss depressief) is??

Liefs van mij..)

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Xoxo.My,

Vervelend dat je vriendin zich zo voelt!

Haar steunen is waarschijnlijk een goed ding om te doen. Als ze erover wil praten dan kan je natuurlijk altijd met haar praten, maar als je je echt zorgen maakt kan je misschien tegen haar zeggen dat je ziet dat haar iets dwarszit.

Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt!

Groetjes iemand.

Reputatie 3
Badge +1

Hiiiii heb prc hetzelfde gehad! Bestie was depressief & wou dood.. Heb dr alles laten vertellen en dr gwn het laten uithuilen. Bij haar gebleven op school. Had gevraagd of ze het met de juf erover wou hebben & ze zei ja dus dat had ik ff geregeld. Miss kun je nog wat comfort food voor haar kopen en een leuke knuffel. Als ze wilt miss een film kijken, en vooral gwn naar dr luisteren. Miss vindt ze het fijner om op whatsapp dr’over te hebben, dat kun je voorstellen. Ik zou gwn vragen of het goed ging en of ze het er miss met iemand over zou willen hebben

Neem ook wat tijd voor jezelf want voor anderen zorgen kan echt zwaar zijn

Veel sterkte 💖✨

Reageer