Vraag

Hoe gaat het nu en wat is er veranderd

  • 6 July 2019
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Beste allemaal

Ik ben anne 13 jaar
Ik zit al een tijdje met naare en vaak irritant gedachten waar ik in mijn vorige verhaal over heb verteldt

Ik heb al jullie reagies gelezen en ben gaan proberen te doen wat jullie mij atfieseren en heb het aan mijn mentor verteld en heb hem gevraagt of hij het mijn ouders wou vertelen
Mijn ouders waren meer bezozorgt dan boos ( wat ik eerlijk gezecht niet had verwacht)

Ik heb een goed gesprek met ze gehad en ze hebben me bij een pigoloog van mijn school geplaatst daar ben ik nu 2 keer geweest ik vertrouw die vrouw niet echt dus weet niet ofik bij deze blijf zij heeft namelijk ook al gezecht dat ik beter opgeven kan worden voor een pigoloog omdat zij mij niet begrijpt



Mijn mentor maakt zich op dit moment erge zorgen om mij en om de andere 2 meiden ik heb tegen hwm gezecht dat het mij wel weer goed komt en hij zij dat hij het fijn vondt dat ik het hem heb verteld en als er weer zo iets gebeurt ik meteen moet komen en niet een jaar laten en hij zij ook dat hij nu elke dag als ik les van hem heb gehad hij wil weten hoe het met mij gaat en of ik me rot voel zo ja gaan we er proberen over te praten en als dat is gebeurt mailt hij mijn ouder wat er aan de hand is en dat hij het er al over gehad hwefr met mij en zij er niet meer over hoeven te beginnen


Het gaat nu ook een stuk beter thuis we hebben een stuk minder rusie en ze snappen nu dat ik het niet altijd wil vertellen

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Gelukkig schatje!!

Reageer