hoe gaat het met je

  • 4 January 2022
  • 97 reacties
  • 820 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal,

ik ben best wel inactief geweest op dit account, door de feestdagen, school en eerlijk gezegd ook omdat ik me voor t eerst in een tijdje weer goed in mijn vel voelde. Het was ook best wel een drukke periode en dat leidde af op een of andere manier.
 

Maar goed, genoeg over mezelf gepraat.
Hoe gaat het met jullie? 
Zijn jullie blij dat de basisscholen, voortgezet onderwijs en mbo1 en mbo2 weer open gaan? Of hadden jullie liever nog langer in lockdown gewild en online les gekregen?

Hoe gaat het met jullie mental health (mentale gezondheid) en zijn er problemen in je familie? 

spill the tea :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

97 reacties

Hallo allemaal en Eenmeisje004 wat een lieve reacties en bedankt hoor ! ik zal zeker terug komen en mee komen denken.  Ik hoop dat ik wat vaker mag.  En leuk die klavertjes van iedereen :heart_eyes:    Van mij ook klavertjes ! :shamrock::four_leaf_clover:  

Hartelijke groet Sankonijn

:rabbit2::rabbit:

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal het gaat met mij wel aardig, was vandaag de 1e schooldag wer, en meteen een heleboel leerwerk :( dus ik ben druk. Ik las al dat anderen dat ook hebben zoals Ellen  dus het zal wel bij het brugprogramma horen maar pffff. Hoe gaat het met jullie ?

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Gaat wel er is zojuist iets heel verwarrends gebeurt je zal het zo wel lezen in mijn topic: hier zullen we alles delen 2.0

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Wij vinden het belangrijk dat topics toegankelijk blijven voor alle gebruikers.
Denken jullie daarom aan de forumregels? 
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal het gaat met mij wel aardig, was vandaag de 1e schooldag wer, en meteen een heleboel leerwerk :( dus ik ben druk. Ik las al dat anderen dat ook hebben zoals Ellen  dus het zal wel bij het brugprogramma horen maar pffff. Hoe gaat het met jullie ?

Grtz liefs Julian X

De brugklas is pittig idd, leren en hw maken is vervelend en daar zul je in de loop der tijd wel een beetje mee stoppen;) probeer er wel van te genieten tho, achteraf was de brugklas eigenlijk fantastisch. Ik zit nu in de 4e en ik heb echt heel veel praktische opdrachten lol. T voelt alsof ik vorig jaar pas ben begonnen op de middelbare maar dat is voor mij dus al een tijdje terug, voor je t weet is het allemaal voorbij.. voor nu nog even succes met leren, je kan het!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +17

Hi @wilhelmavemela ik zit te leren en lees intussen van alles ja.   Balen zeg ook voor hun maar ik moet zelf ook voorzichtig zijn met wat ik daar over zeg ik heb ook al 1 waarschuwing vorige week maar dat weet je al :blush:  wil er niet nog 1 want ik kan jou en jullie niet missen, Ik weet niet eens of ik dit zo mag plaatsen maarja . Het gaat dus goed :) maar wel veel werk.  Groetjes en liefs Julian X

Hoi,

Wij vinden het belangrijk dat topics toegankelijk blijven voor alle gebruikers.
Denken jullie daarom aan de forumregels? 
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Ik zou er trots op wezen. Je bent de enige moderator die erover klaagt. Dus echt, wees er trots op. 

hoe gaat het :grin:

hoe gaat het :grin:

Slecht. Het feit dat dit forum met 2 maten aan het meten is en een zeer strenge moderator erop na houdt maakt mij niet bepaald blij. En hoe gaat het met jou?

Reputatie 7
Badge +17

Aan de moderatoren vlgs mij is dit idd te streng. Ik baal er van dat ik al meer dan een week bang ben om te zeggen wat ik wil ( ja behalve NAW gegevens i know) en de  mensen die nu geschorst zijn hadden dit forum keihard nodig. Sorry, te streng ! 

Wat heb ik gemist ?????
Wie zijn er geschorst ????

:cold_sweat:

waarom is de moderator streng ?????

waarom is de moderator streng ?????

Omdat die blijkbaar geen ervaring heeft met modereren.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

Wij vinden het belangrijk dat topics toegankelijk blijven voor alle gebruikers.
Denken jullie daarom aan de forumregels? 
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Beste @EstherE

Ten eerste hebben wij in dit topic nog nooit contact gegevens uitgewisseld. Ik snap niet dat u deze regel erbij haalt.

Ten tweede is het voor ons erg lastig om in te schatten wat nou wel of niet chatten is. Dus als dit volgens u chatten is, mogen wij dan helemaal niet reageren op elkaar om elkaar een soort van te steunen? Dan zou het ook niet mogelijk moeten zijn om op een topic te reageren omdat dat dan ook al chatten is. 

Ten derde, zou u ons de volgende keer willen waarschuwen als u bijvoorbeeld dit topic verwijderd en mij bant omdat ik dit topic gemaakt heb en er volgens u een vorm van chatten aanwezig is. Wij zijn het allemaal oneens met wat u met het super leuke topic: ‘hier zullen we alles delen.’ had gedaan en zonder pardon @wilhelmavemela heeft geband. 

Ik hoop dat u hier op reageert (of een andere moderator van de KT) 

xx Eenmeisje004 

 

@Eenmeisje004 

heeft helemaal gelijk

Wij hebben alleen gezegd dat wie wat voor plek woont

Ik zei alleen dat ik in de Zuiden woont

en in een rijtjes huis woont

Alleen dat 

niks meer dan dat

anderen zei ook alleen die info

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Eens met @Eenmeisje004  en de andere reactie die ik wou plaatsen word gecheckt dus komt nog

Waarom is het opeens zo streng hier !?

Reputatie 7
Badge +17

Nou dat is dus duidelijk , mijn andere reactie wordt niet geplaatst. Fijn gaat dat hier zeg.  bah

Reputatie 7
Badge +19

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

Reputatie 7
Badge +17

Wees asjeblieft ook voorzichtig meis net als ik. Super fijn nieuws ! 😙😘 

Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Zeker voorzichtig nu maar nog steeds moet het forum beter en het gaat eigenlijk wel goed alleen ben ik verdrietig over dat @MCES Weg is en mijn topic hier zullen we alles delen

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic wordt gesloten, zie hier de uitleg daarvan: 

Groetjes, 
Rob
De Kindertelefoon