Skip to main content
Vraag

hoe gaan julie om met woede ?

• June 9, 2025
  • 11 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo iedereen. 

Ik ben momenteel zo boos dat ik wel een gat in de muur wil slaan, maar dat is waarschijnlijk niet de beste optie. 

Wat doen Julie als je echt boos bent ? 

Nee ik heb geen agressie problemen 😉

11 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 9, 2025

Heb ik met periodes ook echt last van.. Ik schrijf altijd in mijn dagboek of op een papier echt helemaal uitleven zeg maar. 

Liefs Silence 

• June 9, 2025

Heey ​@Badeend ,

Wat ik meestal doe is in een kussen slaan/ schreeuwen.  Zo maak je tenminste niks kapot.  😉😉 hopelijk kun er wat mee. Je zou ook je woede kunnen opschrijven. 

Liefs Spaceflower 

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Ik heb een staande bokszak gekocht. Slms

praten met vrienden helpt

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

Ja boksbal is een goed idee. Ken je zo die boeken die bedoelt zijn om kapot te maken? Die smijt ik door de kamer. WERKT

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Als ik boos ben, ga ik een eindje hardlopen.  Boosheid weg.

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 11, 2025

Hi ​@Badeend 

wat de rest eigenlijk ook al zegt: ik zou een stukje gaan wandelen, boksen of misschien meditatie proberen.

hoop dat het helpt

-Koetje.123-

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 12, 2025

Hey, het komt niet vaak voor maar ik ga dan ook hardlopen of op de fiets. Of naar zolder en dan huilen of op een matras meppen 🤭🫣. Liefs, Tover xxx

eenrandombelginnederland2
Forum|alt.badge.img

Als ik boos ben pak ik een schop (schep)  of hakbijl en ga ik gewoon op een prikkelplant inhakken dat haalt altijd de energie weg geen energie over om boos te blijven. als je een wat minder Gewelddadige optie wil pak een kussen (of meer) en geef die dingen de mike tyson special of smijt ze gewoon rond 

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

Ik heb een doos... in die doos zit een soort... foam? Dan pak ik een mes.... en dan prik en snij ik heel erg leip in die doos.…

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Ik schreeuw in me kussen  .

En als ik me echt ellendig voel laat ze me met rust .

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 7, 2025

Als je echt iets wilt slaan, dan ben je beter af je bed, kussens en knuffels te meppen. Als ik erg boos ben luister ik muziek zo hard mogelijk en ga ik rondjes lopen. Schreeuwen helpt ook erg goed. In je kussen is vaak het beste zodat je niet het hele huis kapot laat schrikken. Naar buiten gaan helpt altijd wel om jezelf uit de situatie te halen. Als je boos bent op iemand ben je ver weg van diegene. Ik ga ook altijd tekenen hoe ik me voel en schrijven wat ik denk. 

Hoop dat het wat helpt!