Hoe ga ik om met mijn depressie in mijn relatie?

  • 16 February 2021
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

hey,

ik kom je even lastig vallen hoor.

ik ben dus depressief, ik praat met een psycholoog en daar gaat alles wel goed.

maar ik word gek. ik heb dus een vriend. ik heb altijd het gevoel dat ik hem niets kan bieden dat hij niets aan me heeft. ik heb hier dagelijks last van, hij heeft het zelf niet door. maar soms is het zo erg dat ik hem vertel dat hij het uit moet maken. ik voel me dan vreselijk en weet niet wat ik moet doen.

ik hou echt super veel van hem.                                                                                                                                                                            wat moet ik doen als ik zo een bui heb? iemand tips?

 

groetjes        


1 reactie

Een vriend van mij heeft dit van de andere kant meegemaakt en heeft het ook echt uitgemaakt om deze redenen, de beste tip die hij kon geven was denk even 10 seconden helder na over of je echt besluiten wilt nemen om te zeggen dat hij het uit moet maken. Er is een reden dat hij je nog niet verlaten heeft en dat hij in de eerste instantie iets met je begon, hij houdt van je! Jij hoeft niet beter te zijn, niet even goed, als jij hier problemen mee hebt kun je misschien het best met hemzelf hier eens open over praten zonder meteen besluiten te maken, zo vind je zijn mening en zul je waarschijnlijk vinden dat je meer voor hem betekent dan je zelf denkt!

 

Heel veel succes en liefs,

 

Trovax

Reageer