Skip to main content

Ik voel me sinds een paar maanden depressief. Ik weet iets zeker of het depressie Is maar ik denk het wel. In het begin van de tweede lockdown ging het goed maar toen de basisscholen weer naar school mochten(ja ik zit op de basisschool) ging het stapje voor stapje slechter. Ik hoi heel erg van turnen maar dat mag nu alleen buiten en dat Is minder leuk.  Mijn moeder weet wel dat ik me soms somber voel maar niet dat het zo erg Is. Ik hen al wat  rondgezocht op het internet wat je moet doen als je je somber voel en  aan een tip heb ik wel wat gehad. Ik ben een dagboek begonnen om mijn gedachten in op te schrijven. Dat hielp in het begin heel goed maar staan er alleen nog maar teksten in zoals: ik weet het niet meer. Ik ben ook hopeloos. Ook een tip die ik had gezien is een oplossing bedenken voor je problemen. Mijn problemen zijn dat het op school niet leuk Is( ik wordt niet gepest hoor)  en dat ik niet binnen mag turnen. 

 

Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan of kan zorgen dat ik me beter voel?

Lieve @Halle 

Jij bent echt geweldig dat je een topic hier over maakt! Ik ben zelf ook heel erg depri geweest. Maar op een dag zei ik dat ik verder wilde. Verder met mijn leven en dat ik scheit wilde hebben aan anderen. 
 

ik weet niet perecies wat jij hebt voor depressie… maar ik weet wel dat je het kunt. Ik geloof in je! Jij kunt een oplossing vinden. Vertel het aan vrienden. Zij zullen er voor je zijn. Er komen echt betere tijden aan. Dat beloof ik. 
 

als je nog meer tips wil dan zeg je t maar! Veel succ6 ik weet dat je t kunt!!!


Praat erover met je moeder 


Bedankt voor de reacties. Toen ik een account maakte.op dit forum  had ok niet verwacht dat zoveel mensen ook depressie oid hadden.


Lieve @Halle 

(...)

als je nog meer tips wil dan zeg je t maar! Veel succ6 ik weet dat je t kunt!!!

Weet je misschien een nummer die je vrolijk maakt?


Reageer