Hallo. Ik ben 6 juli verhuisd naar het buitenland. Ik was net klaar met de basisschool (ik weet het ben jong maar dit is de enige plek waar k terecht kan ben wel 12 dus mag hier wel) mijn vader ging naar spanje verhuizen en mn moeder woonde al een jaar ofzo in wales dus ik moest kiezen tussen spanje en wales. Ik wou gewoon in nederland blijven maar da kon nie. Ik woon nu in wales voor ongeveer 3 weken en ik wil gewoon terug. Naar mijn vrienden terwijl ik niet echt zeker weet of ik ze wel echt wil zien want de een die k t meest vertrouwde en van hield spreek k echt nooit meer en met de andere ook echt wejnig contact. Met een was t al een beetje schommelend als we dan naar t dorp gingen met een groepje en ik ging naar de wc ofz was ze me alweer vergeten en gingen ze weg en had ze niet eens door dat ik weg was. Met een andere vriendin word ik juist weer een beetje closer die spreek ik nu meer ik weet het niet meer ik wil dat alles gewoon weer het zelfde word. Hier werkt qua school ook alles hetzelfde als in amerika dus ik begin in year 8 maar hier is year 7 het zelfde als de eerste dus ik begin dan wel voor het eerst op de middelbare maar mijn klas heeft het dan al voor een jaar achter de rug. Ik had voor dit op mn pad kwam al een hele toekomst uitgestippeld eerst naar de middelbare waar k heel graag heen wil dan hbo en dan incologie op de universiteit zodat ik in het maxima ziekenhuis kan werken. Nou dat word m dus niet meer. Ik huil me elke avond in slaap omdat ik gewoon niks en niemand meer heb (althans zo voelt t) ik wil gewoon weer net mn vriendinnen lachen en gezellig zijn met mn vrienden. Hoe ga ik hier in godsnaam me om?
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.