Skip to main content

Een jaar geleden kreeg ik de diagnose depressie, ik weet alleen niet goed hoe zwaar die is. Kan iemand mij helpen?

 

- soms geen gevoel hebben

- soms huilen omdat ik geen gevoel heb

- vaak zo veel gevoelens voelen dat je ze niet fatsoenlijk kan uiten.

- lichamelijke pijnen die verder komen van de mentale pijnen

- nergens meer zin in

- altijd willen slapen.

- ...

Dat lijkt mij niet zomaar een depressie… je kan online een test doen, ik kan d’r een voor je opzoeken… maar online is natuurlijk niet altijd heel betrouwbaar, maar ik zoek d’r tocj een voor je op XD

 

Test nr 1  Test nr 3 Test nr 2

 

of bel/ chatt even met De kindertelefoon en met depresieve / zelfmoord gedachten kan je ook Hier

chatten/bellen (24/7) 

 

groetkes 

 

Mij_Niet_Gezien 


Dat lijkt mij niet zomaar een depressie… je kan online een test doen, ik kan d’r een voor je opzoeken… maar online is natuurlijk niet altijd heel betrouwbaar, maar ik zoek d’r tocj een voor je op XD

 

Test nr 1  Test nr 3 Test nr 2

 

of bel/ chatt even met De kindertelefoon en met depresieve / zelfmoord gedachten kan je ook Hier

chatten/bellen (24/7) 

 

 

 

 

groetkes 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

 

Ik heb de testen gedaan- zware depressie volgend de testen.

 


Dat is k*t… ūberhaupt een depressie is al sh*t hoor….

 

heb je een schoolpsygoloog, of een mentor?! Want dat lijkt me ècht het beste voor jou…. En 00kal heb je nu ( misschein) geen zin, als je hier later op tereug-kijkt denk je - had ik dat maar eerder gedaan!- 

 

dat zou IK ecgt doen…

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Dat is k*t… ūberhaupt een depressie is al sh*t hoor….

 

heb je een schoolpsygoloog, of een mentor?! Want dat lijkt me ècht het beste voor jou…. En 00kal heb je nu ( misschein) geen zin, als je hier later op tereug-kijkt denk je - had ik dat maar eerder gedaan!- 

 

dat zou IK ecgt doen…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

op het moment word ik gepest door een aantal van mijn  leerkrachten. Degene die ik vertrouw wilt me niet meer spreken...

 


Reageer