Vraag

Hoe begin je opnieuw met iemand?

  • 8 April 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een ex met wie ik opnieuw wil beginnen, als vrienden, maar ik weet niet zo goed hoe. Mijn ex weet het ook niet. Ik vraag me af of we moeten beginnen met alleen gewoon appen, of ook afspreken, of alleen op school praten, of op school en over app praten, of-  Well, you get it. 

Wat is het beste om te doen? Hoe begin je opnieuw met iemand?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hee, het is maar net of jij je er fijn bij voelt.

in de zin van, zou jij al willen afspreken met hem? of is dat te snel? of is alleen appen ook wel saai? je moet een beetje zo denken, als ik jou was zou ik eerst appen met hem. voor een week ofzo? dan kan je het zelf aankijken hoe je het moet doen, en uiteindelijk na een week kunnen jullie misschien samen afspreken en kijken hoe dat voor je is, je moet doen waar je je fijn bij voelt!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Het beste is idd waar jij je goed bij voelt. Ik zou eerst appen en op school wat praten.

Vrienden zijn met je ex kan op zich prima, maar het kan wel lastig worden als 1 van de 2 toch weer meer wil. Jullie zijn natuurlijk niet voor niets uit elkaar gegaan en er is een dikke kans dat de oude problemen gewoon weer terugkomen. Iets om rekening mee te houden.

Reageer