Vraag

hoe afvallen ongemerkt?

  • 12 February 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hey hey hoe Val ik onopgemerkt af? Ik ben al bezig met minder en gezonder eten men gewicht veranderd maar als ik in de spiegel kijk zie ik er Nogsteeds hetzelfde uit. Ik ben 15 jaar 170 iemand tips pls? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hi, 

mag ik vragen waarom je (ongemerkt) wilt afvallen?!

 

als je gaat afvallen is het belangrijk om alle voedingsstoffen, mineralen, vezels ect. wél binnen te krijgen, al helemaal op jou leeftijd... dus kan je dit het beste doen met begeleiding van een diëtiste of de huisarts… ookal is dit waarschijnlijk niet wat je wilt horen. 

 

ik hoop echt dat je het op een gezonde manier doet, en het NIET doet als het niet nodig is (dus als je een gezond gewicht hebt….) 

 

Mij_Niet_Gezien. 

ps. hoeveel weeg je nu?! als je écht wilt gaan afvallen, maak dan een streefgewicht, maar zorg dat dat NIET meer is dan 5 kilo lichter, en minimaal 35 dagen per kilo. hou er ook rekening mee dat je waarschijnlijk nog groeit. 

 

 

@Mij_niet_gezien  ik wil onopgemerkt afvallen omdat ik niet wil dat mijn ouders het merken. Dus gezonder eten enzo kan wel maar hardlopen enzo dat gaan ze niet toestaan omdat ik niet alleen naar buiten mag. Toen ik begon met afvallen was ik 53,5 nu ben ik 51,1 maar het is niet genoeg 

Reputatie 7
Badge +15

Volgensmij is afvallen helemaal niet nodig. Je zit (en zat ook met 53 kg) op een gezond gewicht.! (Je zou zelf 68 mogen wegen!) 

kijk, ik heb je bmi uitgerekend; 

 

Je hebt nu dus een prima gewicht! Dit was je bmi VOORDAT je begon met afvallen; 

Ook helemaal gezond, dus lieverd, luister naar me, en stop met afvallen. Het is echt het beste voor je, doe je lichaam al die narigheid niet aan! 
 

Mij_Niet_Gezien

Reageer