Skip to main content
Ik weet niet meer wat ik moet doen,.

Het klinkt zo stom omdat alles online gebeurd, maar hij betekend zo fkn veel voor me.

Ik wist zelf niet precies hoeveel je van iemand kan houden maar nu dus wel

ik ken hem nu 2 jaar en die 2 jaar is hij er voor me geweest en hebben we uren per dag met elkaar gepraat

He's my best friend and the only one who understands me. Idk what to do without him.



Ik geef teveel om hem en het maakt me letterlijk kapot

Hij is mijn drugs om het even snel uit te leggen.

I need him.

Hoe ontzettend stom het ook klinkt omdat het online is gebeurd? Wtf moet ik doen? Ugh



X

Tina
Ik heb nu ongeveer het zelfde!

Ik zou wat afstand nemen. Praat iets minder met hem en wat meer met klasgenoten vrienden etc. Je weet nooit of hij is wie hij zegt te zijn! Hebben jullie wel is geskypet// afgesproken ofso?

xx hartjefoood
@hartjefoood Nee, maar ik heb genoeg foto's gezien van hem, hij geeft me ook info over hoe slecht het gaat op school. Dat is echt een probleempunt bij hem, ik heb echt niet het gevoel dat hij het allemaal faked, hij heeft ook tumblr enzo 🙂. 

Het probleem vooral is dat ik zoveel om hem geef en geen idee heb om dat te stoppen



X

Tina
Waarom zou je willen stoppen met om hem geven?

Heb je dan het gevoel dat hij niet echt is ofzo?

Of voel je je er niet goed bij?
Skype een keer met hem, zodat je weet dat het "echt echt" is. En als hij echt is, waarom zou je er vanaf willen? Ik heb nu een hele goeie vriendin ontmoet op het internet, en ze betekent (naast een aantal anderen) echt heel veel voor me. Ik weet serieus niet wat ik met mezelf zou doen als ze het allemaal maar speelde

Hartstikke fijn dat je iemand hebt gevonden! Wel jammer natuurlijk dat je je nu zo voelt. Je kan gewoon even afstand nemen. En als het toch online is zeg dan dat je computer stuk is ofzo. Je kan anders ook uitleggen wat hij met je doet. Dan heeft hij een beetje een idee. En dan zeggen dat je daarom afstand van hem wil nemen! 


Reageer