Skip to main content

hiii

ik ben de laatste tijd super bang voor alles maar ook echt alles alles. bijvoorbeeld dat mn moeder doodgaat ofso en dat ik dan voor iedereen moet zorgen maar dat mijn broer suïcidaal gaat worden omdat hij niet zonder haar kan. of dat als mn ouders bijde met de auto weggaan ze aangereden worden en dat wij dan geen ouders meer hebben. en toen er een motvlinder op mn kamer zat had ik er 2 weken niet geslapen tot dat ik elke dag had gecheckt dat er geen beesten meer zaten. ik ben ook heel erg emotinioneel  de laatste tijd en heb heel erg last van stemmingswisselingen. een maand geleden heb ik mn vriendin tegen een muur geduwd omdat ze me zat te dwingen haar huiswerk te maken. dit ging iets te hard en ze had een hersenschudding.…

kan iemand me helpen om die woede aanvallen te stoppen en me kunnen helpen met dat bang zijn voor like alles alles???

Dat is ook weer zo’n fase, dat je gaat kijken wat er zou gebeuren als alles fout zou gaan, denk vervolgens ook aan wat er zou gebeuren als alles goed ging? En over die woede-aanvallen moet je echt met iemand er over praten...

Dat gaat waarschijnlijk weer voorbij en als dat neit zo is kan je praten met iemand die je kent 

Veel mensen hebben zo’n fase of zitten nu in zo’n fase. Je zou er bijvoorbeeld met iemand over kunnen praten. Wat ook kan helpen is afleiding zoeken.

Reageer