Skip to main content

Tegenwoordig voel ik dat door iedereen wordt geskipt. Ik wil  ook nieuwe vrienden maken maar dat lukt mij niet. Ik zou vandaag iets leuks gaan doen met twee van mij vriendinnen maar zij hebben nooit gereageerd op mijn appjes toen later op die dag krijg ik een video van iemand gestuurd over iets wil daar niet over hebben maar laat me zeggen ik heb er om gehuild. Ik wil gewoon graag een einde aan het leven maken maar ik wil niemand verdrietig maken. Ik vind het heel moeilijk en probeer niet sh omdat ik all 19 dagen clean ben! Dus ja. Ik weet niet wat ik moet doen. 

Heey

Ik snap echt hoe je je voelt, ik voel mij nu ook echt zo… Ik wil je eerst zeker zeggen dat je goed moet nadenken over de vrienden waarover je nu praat. Ik heb ook iemand in mijn leven die voor mij echt de belangrijkste ooit is maar zij geeft niks om mij en is interesse beginnen verliezen. Ik vond dat heel erg maar ben toen begonnen met refelecteren over de vriendschap en besef nu dat het mss maar beter zo is… Misschien moet je bij een club gaan en je hoeft niet meteen opengebloeid te zijn he. Je mag ook rustig wennen tot je op je gemak bent en dan wordt het mss makkelijker om vrienden te maken en te praten. Die mensen zullen waarschijnlijk dan meer je interesses delen. En goed bezig he 19 dagen clean houden zo!

Reageer