Skip to main content

Het word allemaal teveel want me beide ouders houden niet van mij en ik ben bi en ik durf het niet aan me familie te zeggen want ik ben bang dat ze boos worden op mij ik ben bang dat iemand boos op me wordt dat komt omdat me broers boos worden op me oma (ik woon bij me oma voor de mensen die het niet weten) op school goed het ook niet goed want me mentor gaf me vorige school jaar echt het hele schooljaar stress vanaf begin van het schooljaar begon het mijn begeleider had ik mijn nummer gegeven maar de hele vakantie niks van gehoord ik heb ook geen vrienden want ik durf geen vrienden te maken ik word ook een beetje gepest in groep acht omdat ik goed bevriend was met een jongen die paar jaar jonger was dan me ik ben ook erg onzeker vooral dat ik te dik ben dat was ik ook in groep acht ik voel me ook van veel dingen schuldig bijvoorbeeld dat mijn moeder is weggegaan toen ik 2 maanden is ik voel me dom en eenzaam ik denk dat ik depressief ben en ik wil dood en hoop elke nacht voor dat ga slapen dat ik niet meer wakker word maar helaas wordt ik elke morgen weer wakker en me huisarts is op vakantie en hij werk pas volgende week weer en ik wil  zelfmoord plegen en ik heb al weleens met 113 en de kindertelefoon gechat help wel maar ik wil gewoon dat er iemand in me omgeving is met wie ik kan praten maar helaas is er niemand wat vind jullie hiervan 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hoi @Gekehenkie ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 


Hey Gekehenkie,

Heeft je school niet een vertrouwenspersoon of een leraar die je aardig vindt? Misschien zou je met hen kunnen praten. Ook kan je het aan je oma (als je dat wilt) vertellen. Ik weet je relatie met haar natuurlijk niet, maar als zij aardig is en je denkt dat ze je kan helpen, zou ik het zeker proberen!

Hoe erg je je nu ook voelt, het gaat ook weer over! Dat kan soms lang, soms kort duren, maar uiteindelijk gebeurd het wel. Zelfmoord lijkt misschien een uitweg, maar dat is het echt niet! Er zijn allemaal mensen die van je houden, en leuke dingen die je kan doen. Probeer die te vinden!

Ik hoop echt dat je je snel weer fijner voelt! Jij kan dit!

Groetjes iemand.


Er is een vertrouwenspersoon op school maar ik weet niet wie die vertrouwenspersoon is en er is een docent die ik heel erg graag mag maar die geeft me dit jaar geen les vorige jaar wel hij heeft niks gezegd dat hij weg ging en ik durf niks tegen me oma te zeggen want ik ben bang dat ze boos word


Reageer