het word teveel

  • 10 November 2019
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Alles word me teveel. Ik kan geen hulp zoeken want ik ben bang dat die vinden dat ik aandacht wil. Ik durf online niet meer te praten omdat ik steeds bang ben dat het iemand kan zijn die ik ken. Ik probeer niet vervelend te doen maar het liefst zou ik willen slapen en nooit meer wakker worden.


6 reacties

Zoek alsjeblieft hulp! Je kan kijken op 113.nl om hulp te zoeken.

Liefs, Hannah

hey 

 

je zoekt zeker geen aandacht. als je niet goed in je vel zit. 

 

omdat alles voor je te veel woord lijkt het me handig om met iemand te gaan praten. ja het klinkt eng omdat je je zelf moet laten zien. het zal zeker eng zijn maar dat is wel het beste. 

het hoeft niet meteen een professioneel persoon te zijn. het kan een vriend(in), mentor,  gewoon een docent die je vertrouwt, en vertrouwens persoon op school, je huis arts je iemand die je vertrouwt van je familie.  

met hem/haar kan jij kijken wat je nu nodig hebt. je moet er ook niet van uit gaan dat het meteen over is. maar je kan met die gene er aan gaan werken. 

 

en als het allemaal te veel woord chat of bel dan met 113 of de kindertelefoon en dat kan anoniem.  

 

groetjes blue

hey 

 

je zoekt zeker geen aandacht. als je niet goed in je vel zit. 

 

omdat alles voor je te veel woord lijkt het me handig om met iemand te gaan praten. ja het klinkt eng omdat je je zelf moet laten zien. het zal zeker eng zijn maar dat is wel het beste. 

het hoeft niet meteen een professioneel persoon te zijn. het kan een vriend(in), mentor,  gewoon een docent die je vertrouwt, en vertrouwens persoon op school, je huis arts je iemand die je vertrouwt van je familie.  

met hem/haar kan jij kijken wat je nu nodig hebt. je moet er ook niet van uit gaan dat het meteen over is. maar je kan met die gene er aan gaan werken. 

 

en als het allemaal te veel woord chat of bel dan met 113 of de kindertelefoon en dat kan anoniem.  

 

groetjes blue

Ik durf geen hulp te halen...

Het is totaal niet erg dat je je zo voelt. Ik ken het gevoel. Snij mezelf al meer dan een jaar en heb al 2x zelfmoordpogingen gedaan. En weet JE TREKT TOTAAL GEEN AANDACHT! Je voelt je gewoon kut heel kut dat mag daar heb jij alle recht toe. Maar je moet echt met iemand gaan praten desnoods met mij een totaal onbekend persoon. Wist je dat er speciale mensen zijn op school voor deze problemen? Dus als je het niet aan klasgenoten wil vertellen of iemand die je goed kent kun je het altijd aan hun vertellen zei mogen het ook niet aan iemand vertellen. Dat hoort bij hun baan. Ik hoop echt dat dit heeft geholpen en dat je met iemand gaat praten, want het helpt de meeste geloof me maar. En anders zoek iets waarin je je gevoelens kan uitten zoiets als tekenen, verhalen schrijven, zingen of wat dan ook.

Groetjes Lilo

 

ps: let niet op de spelling die is verschrikkelijk ;)

hey 

 

ik snap dat het eng is. dat vond ik ook, ik vond ook dat ik het niet waart was. maar dit forum heeft mij laten zien dat iedereen zo als jij of ik hulp verdienen.  

iedereen verdient hulp zelfs als het niet ernstig is. 

en aangezien dat van jou wel is dat je het liefst niet meer wakker woord mag je degelijk wel hulp hoor! 

je vind het eng om te vragen. er is op elke school een vertrouwens persoon. je zou het niet aan jaar durven vragen of ze tijd heeft omdat ze misschien zou kunnen denken dat jij je aanstelt. ik denk van niet maar oke. je zou ook haar mail op 1 of andere manier kunnen regelen. en dan kan je haar en mailtje sturen wat je dwars zit en of ze tijd heeft om er een keer over te praten

 

groetjes blue 

Het is totaal niet erg dat je je zo voelt. Ik ken het gevoel. Snij mezelf al meer dan een jaar en heb al 2x zelfmoordpogingen gedaan. En weet JE TREKT TOTAAL GEEN AANDACHT! Je voelt je gewoon kut heel kut dat mag daar heb jij alle recht toe. Maar je moet echt met iemand gaan praten desnoods met mij een totaal onbekend persoon. Wist je dat er speciale mensen zijn op school voor deze problemen? Dus als je het niet aan klasgenoten wil vertellen of iemand die je goed kent kun je het altijd aan hun vertellen zei mogen het ook niet aan iemand vertellen. Dat hoort bij hun baan. Ik hoop echt dat dit heeft geholpen en dat je met iemand gaat praten, want het helpt de meeste geloof me maar. En anders zoek iets waarin je je gevoelens kan uitten zoiets als tekenen, verhalen schrijven, zingen of wat dan ook.

Groetjes Lilo

 

ps: let niet op de spelling die is verschrikkelijk ;)

Ik heb het een aantal jaar geleden aan iemand (toen nog basisschool) aan zo'n vertrouwenspersoon verteld. Zij nam mij niet serieus en vertelde mijn moeder erover

Reageer