Skip to main content

Ik ben een meisje 12 jaar en mijn ouders zitten midden in een scheiding ik heb allemaal paniek aanvallen en word raar aangekeken en gepraat over mijn lichaams form ik vind het fijn om even te praten 

Heyy,

Wat vervelend voor je!! Je zou misschien met vrienden kunnen praten. Ook zou je altijd de kindertelefoon kunnen bellen om te praten.

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Hopelijk helpt dit je een beetje! 
 

Groetjes!


Praten is inderdaad belangrijk. Je kan bijvoorbeeld met je mentor praten of een familielid, vriend of vriendin, buren, docent of iemand anders die je vertrouwd. Praten kan opluchten en misschien kunnen zij je ook helpen hierbij.


Heyy

 

Wat naar dat je dit meemaakt!

 

Zoals de anderen ook al zeggen is het inderdaad belangrijk om te praten en daar heb je zelf ook veel behoefte aan volgens mij.  Je kan met je mentor gaan praten, of met je huisarts, een familielid, vriend of vriendin of iemand anders die jij vertrouwd. Praten helpt namelijk en lucht op en de mensen in je omgeving zijn er voor je!

 

Je kan ook iedere dag tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon chatten of bellen als je dat prettig. Dat is volledig anoniem en de mensen daar zijn er voor je!

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Groetjes van mij!


Reageer