Het word alleen maar erger...

  • 23 March 2020
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi. Een week geleden heb ik hier ook een topic geplaatst met hoe ik me voel.

 

Kort samengevat: heel slecht. Terneergeslagen. Somber. De hele rataplan.

Thuis zijn er ook elke dag zo'n beetje weer ruzies. Dit helpt ook niet echt mee. Dit vind ik zelf erg lastig.

Ook merk ik dat het nu niet bepaald beter word. Nee, integendeel. Het word alleen maar slechter. Ik heb nergens meer plezier in.

Het liefst kruip ik voor de rest van mijn leven onder de dekens, of nog beter, stap ik er gewoon uit.

Mijn verstand zegt dat het geen oplossing is. Maar mijn gevoel zegt heel wat anders…

 

WAT MOET IK DOEN?

 

 

Groetjes

Just Myself


5 reacties

Hoi,

je verstand heeft gelijk, uit het leven stappen is GEEN optie, je kunt altijd chatten/bellen met 113.nl  

0900-0113

Ik begrijp dat heel naar is, als je binnen moet blijven en er thuis veel ruzie is, misschien helpt het om iets te doen waar je je gevoel in kunt stoppen (tekenen, muziek maken/luisteren, sporten/dansen met thuisworkout op YouTube) 

of misschien kun je met vrienden/vrienden appen of FaceTimen om je af te leiden, want dit gaat echt weer voorbij en het zal echt wel weer beter worden, dat beloof ik je.

ik hoop dat je hier wat aan hebt,

groetjess,

I-N

Reputatie 2
Badge +1

heeyyy

Wat rot zeg, dat alles zo gaat op dit moment. Zeker nu je niet meer naar school kan enz. Heb je nog contact met de schoolmaatschappelijk werker, of heb je zijn of haar nummer? Misschien kan je anders nog eens contact met diegene opnemen, en kan die je tips geven. Hoe oud is je broertje? Veel jonger dan jij of scheelt het niet veel?

 

greetzzz Danëlle

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Just Myself, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte!

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

@Iemand-niemand 

Dankjewel voor de tips♡

Reputatie 1
Badge +1

@Daniëlle 

Ik heb/kan inderdaad contact hebben met de MW'er. 

En mijn broertje is 12 (1.5 jaar verschil).

 

Xx

Reageer