Vraag

Het werkt niet bij de andere wonen

  • 15 July 2019
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Als he mijn topic van Weer begonen met snijden ergens anders wonen heb je gelezen dat ik op dit moment niet thuis woon maar ergens anders ik heb geprobeerd mijn hoofd uot te zetten en me op leuke andere dingen te richten maar het lukt me niet ik wordt helemaal gek ik wil elk momnet van de dag één van de 3 meide appen of het goed gaat en hoe ze zich voellen maar ik weet dat als ik dat doe ik er zelf alleen maar meer last van krijg dus doe het niet maar ik kan er niet tegen dat ik niet weet hoe ze zich voelen of het wel goed gaat en ik ga nu alles op menzelf betreken als er mensen bij wie ik nu ben boos zijn denk ik dat het mijn schuld is en probeer ik ze niet tot last te zijn eet en drink al 1.5 dag niet meer omdat ik bang ben dat ze arm van me worden ik weet wel dat het niet zo is maar die 2de stem in mijn hoofd houd maar niet op


Het is nu zelf zo erg ik had 1 week geleden een laatste wetstrijd van waterpolo en was die hele dag ql wat afwezig en zagerijnig toen we de eerste 4 min er op hadden ging het nog goed maar het 2de portje ging fout ik trok iemand naar achteren en gaf hem een trap de schijts zag het en vloot me af ik werd pissig en gooide de bal heel hard op het water de schijts heeft me toen het water uit gezet en ik mocht het komende potje niet meer mee doen ik heb hem toen uitgescholden voor partijdig k.t ventje en ben naar de kleed kamers gerend wat ik niet helemaal door had was dat mijn trainer achter me aan liep ik zat inmidels in de kleed kamer op de grond in een hoekje te janken het was ook geen huilwn meer nee het was janken mijn trainer klopten maar ik reageerden niet dus hij deed de deur open en ging naast me zitten ik vroeg of hij mij even alleen wou laten hij is weg gegaan en ik denk zoon 3 minuten later kwam ik weer terug mijn trainer heeft me toen gevraagt of ik naar de schijts wou lopen om sorry te zeggen dat heb ik gedaan en wou eigenlijk weer het water in maar mijn trainer had het zo geregeld dat onze wissel er in moest en ik er niet in kon ik ging op een stoel naast een bank waar normaal de wisels en de trainers zitten zitten mijn trainer vroeg me toen of ik even naast hem wou gaan zitten ik ging naast hem zitten en hij vroeg waarom ik zo agresief en verdrietig was ik zij niks en toen zij hij snap je wel wat je fout deed en waarom de tegenstander de bal kreeg ik knikten en mijn trainer zij we hebben het er straks nog wel even over hij liep nog even naar de schijts om te vragen of ik er weer in mocht de schijts zij van wel maar ik mocht niet meer zo agresuef worden dus ik ging het water weer in en vergad al weer wat mijn trainer had gezecht namelijk dat ik na de wetstrijd nog even bij hem moest komrn dus ik kleden me om en liep naar de uitgang om te wachten op de rest ik reed namelijk mee toen we buiten stonden stonden we te diskuseren wie waar moest mijn trainer zij ik neem anne meer wat jullie doen zien jullie maar ik had nog niet eens wat gezegt maar ik ging maar zitten en wachten tot we weg gingen toen we eenmaal reden begon mijn trainer weer over wat er voor gevalen was in het zwembad rn vtoeg weer waarom ik zo agresief en verdrietig was ik zij eerst niks en toen vroeg hij of ik het wou op schrijfen ik zij ik heb wel wat anders voor je ik pakten mijn telefoon en hielt die voor zijn neus hij zij klik hem hier maar in in zoon telefoon houder voor in de auto ik deed het en heb hem het verhaal van mijn topic laten lezen hij keek me aan en vroeg waarom ik het niet verteld had ik zij bij waterpolo kon ik het oud zetten of zo maar dat lukt ook niet meer toen zij hij dat als er nog eens zo iets was ik naar hem toe kon komen en hij nu wel snapten waarom ik zo deed en hij er op ging letten dus ja dat is wel fijn ik
Heb alleen weer zoon moment aleen dan 1000 keer erger ik wil gewoon niet meer zo verder ben vanplan er mee te stopen

1 reactie

Stop niet met waar je van houdt

Reageer