Skip to main content

het voelt alsof mijn zusje van 8 word voorgetrokken terwijl ik 13 ben!!!

• April 16, 2025
  • 0 reacties
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben ​@Anoniem_meisje2012 en ik ben 13 jaar oud en ik heb een zusje van bijna 8 jaar oud.

Sinds mijn zusje er is (toen ze geboren werd was ik 5) voelt het alsof mijn zusje word voorgetrokken…

Bijvoorbeeld: “ als ik thuis kom van school (middelbare) en ik ga gewoon huiswerk maken of op de trampoline ofzo. En dan als om kwart over 2 mijn zusje thuis komt en vraagt aan m’n moeder of ze op haar telefoon mag zegt m’n moeder 6 van de 10 keer ja en dan als ik 5 minuten later vraag of ik op mijn telefoon mag zegt ze : “uhmm….. Nee” omdat: Ik vaak “stiekem” op mijn telefoon zit… Maar wat ze er niet bij zegt is dat ik andere regels heb met mijn telefoon bijvoorbeeld dat ik wanneer ik wil op mijn telefoon mijn Whatsapp ofzo mag checken.

Terwijl mijn zusje niet weet wat die regels van mij zijn

Dit is toch gewoon hardstikke oneerlijk?? En dit is toch gewoon dat m’n zusje voor getrokken word??

Pls help me ik heb hierdoor vaak ruzie met m’n ouders en ik weet niet meer wat ik moet doen!

Of hebben jullie tips waardoor ik minder snel boos word of een boze uitval kan voorkomen?

Liefs, ​@Anoniem_meisje2012 💕💕