Het voelt alsof ik geen echte vrienden heb

  • 29 November 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoihoi! 

Op school heb ik wel vrienden alleen ik voel me daar niet altijd mezelf. Soms doen ze dingen zonder mij! En als ik bijv vraag mag ik dat ook dan zeggen ze nee terwijl ik altijd ja zeg . Ik wil dan ook vaak nee zeggen maar op een of andere reden lukt dat niet. En mijn bsf zit in een andere klas en woont aan de andere kant van mijn woonplaats. Ze heeft ook een nieuwe bsf en ik mag haar niet heel erg ze is een beetje ouderlijk en doet soms een  beetje hc. En mijn andere bestie appt me nooit en ik hang alleen soms met haar in de pauze met nog wat kinderen. En mn andere bsf zie ik alleen in het weekend en we hebben elkaar al 3 weken niet gezien. Ik heb echt iemand nodig waar ik alles aan kan vertellen!


1 reactie

Badge

Hey,

Dat is natuurlijk altijd moeilijk. Ik zou als ik jou was even rondkijken in je klas of er misschien iemand is waarmee je bevriend zou willen/kunnen raken en dan zou een nieuwe vriendschap kunnen laten ontwikkelen. Als dat niet lukt kun je altijd nog hier natuurlijk praten over dingen die je kwijt wilt.

Groetjes, Stella.

Reageer