Vraag

Het verste

  • 27 May 2020
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet niet of het mag maar er stond in de forumregels  niet direct dat dit niet mocht

Wat is het ergste wat jullie problemen met je gedaan hebt, (Snijden, zelfmoordpoging, afscheidsbrief)

Gooi het er uit, ik ben benieuwd en wil graag leren van jullie om mezelf (hopeljik komt het nooit zover) of anderen te helpen. Er is sowieso één iemand die je verhaal leest, (zal ik proberen dan)

Als je een stuk van het verhaal er uit wil laten schrijf het er dan  even bij, weet ik dat het geen half verhaal is

 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hi,

 

ik heb afscheidsbriefen gemaakt en gesneden en eten uit gespuugd. Etc

ik heb ook contact gejad met verkeerde mensen en fouten gemaakt omdat die mensen mijn kwetsbaarheid gebruikten voor naaktfotos. 
ook denk ik erover om er een eind aan te maken.

is niet het hele verhaal maar even kort

Mensen die iemands zwakke punten gebruiken krijgen woorden waarvoor ik gebanned zou worden als ik deze hier zei

Super bedankt dat je de moeite hebt genomen trouwens

zelfmoordbrieven,zelfmoordpogingen (3x) , gesneden, overdosis genomen. ik heb denk ik wel alles gedaan. ik ben met alles hierboven gestopt. soms denk ik er nog wel aan om zelfmoord te plegen maar doe het niet. enige waarmee ik zit zijn mijn gedachtes die zeggen dat ik niet moet eten en dat ik het dan ook echt doe,of bijvoorbeeld ontbijt ; banaan en dan niks meer tot avondeten. storytime. ik was op school en ik had helemaal niks gegeten die dag en ik werd helemaal licht in mijn hoofd en toen ging ik blackout , rest van de dag hoefde ik niet meer naar school. ik denk dat sommige vrienden wel soort van weten dat ik best obsessive ben met eten maar dat ze denken dat het meevalt. ik wil het ze niet vertellen omdat ik weet dat ze niet supportive zullen zijn. ik ga het ook echt niet aan mijn ouders vertellen ik wou dat iemand dat snapte.

Heyo,

Hoe ver ik ben gegaan met zelfmoord. Ik heb op een plek gezocht naar een middeltje die had een man  in een programma ook gebruikt. De eerste was fake en de tweede was blijkbaar een succes. Ik heb er btw nooit 1 gekocht.

Zelfmoordpogingen,  snijden, sommige zijn gehecht, iets met een naald, uithongering,  niet meer slapen, overdosis, weglopen. Van alles eigenlijk.

Ik ben er nu meegestopt na me laatste poging heb ik het opgegeven. Toen uiteindelijk oma ook nog is overleed was voor mij daar het punt gekomen om me leven te verbeteren zoals oma dat altijd graag had gewild. 

Als je zelf denkt aan zelfmoord praat hier dan over! Je kan ook chatten met de kindertelefoon, of 113.nl. Ik heb nog steeds maar toen ook altijd heel veel steun gekregen van me psycholoog. Ook de verschillende opnames hebben erg goed geholpen.

See ya!

Spookyzx. 

-tekst aangepast i.v.m regel 9-

Hoi,  wat het ergste wat mijn problemen met mij hebben gedaan.

Ik heb een aantal dingen gedaan. 

Afscheidsbrieven,  ik had die geschreven voor iets waar je denk ik wel de reden van weet waarvoor ,zelfmoord. 

 

Zelfmoord, ik heb vroeger veel pogingen gedaan, waarbij veel heel gedetailleerd met een backup plan. En dat een beetje door , ze waren allemaal mislukt, ik ben gestopt met tellen na 15x ik heb daarna nog meer gedaan.

 

Ik heb mijzelf veel gesneden,  ik heb ook veel littekens. 

Meerdere keren proberen voor een overdosis te nemen , met van alles en nog wat.

Ik ben een keer toen ik op vakantie was in de avond weg gelopen en naar het strand gegaan met de gedachte om in het water te lopen en niet meer terug te lopen, maar toen ik in zee stond met het water tot mijn schouders was ik te bang en ben ik terug gegaan.

 

Omdat ik vlak Bij een grote weg woon met veel weilanden woon waar bijna niemand komt heb ik ook nog heel goed nagedacht over vanalles en heb ik daarna nog 3 pogingen gedaan daarna niet meer. Ik heb mij voor het laatst gesneden toen ik 13 was. Ik ben nu 15 en heb niet meer deze gedachtes en ben blij dat het allemaal is mislukt want ik ben nu heel blij met wat ik heb.

 

Als jij denk om zelfmoord te plegen bel dan met de kindertelefoon of 0900 0113 . Je kan ook anoniem bellen of chatten met ze. Of praat anders met mensen die je vertrouwt hoe je je voelt zoals je mentor ofzo.

 

Groetjes gebruiker c 

 

Reageer