Het spookt hier in huis help ons!

  • 15 August 2013
  • 28 reacties
  • 2961 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
oke dus zoals de titel het al zegt.
Hier in huis spookt het echt hard!
(We zijn met 2) bv: We horen enge geluiden,soms gaat het licht zelf aan of uit, de wc drupt vanzelf, de trappen kraken
In mijn kamer heeft mijn tante zelfmoordgepleegd...Ik moet in haar bed slapen. Het is echt doodeng!
 Help want we kunnen hier niet normaal stappen zonder angst en slapen zonder schrik!
Wat moeten we doen?
Het vertellen aan men vader en oma kunnen we echt niet doen.
Ze geloven totaal niet in geesten.
Ze verklaren me gek als ik zeg dat ik in geesten geloof.
Wat moeten we doen help!
We vinden het echt veel te eng hier we gaan zelfs slapen als het 6uur is om licht te hebben!
We slapen met dekens over ons terwijl het hier warm is en ook met een dikke pul om ons veilig te voelen!
We zijn echt zo bang!
Help ons ajb!
Dit is echt dringend :c

28 reacties

alsjeblief reageer! :c
hoi hoi,
amai,jullie zijn wel erg hopeloos lees ik..
ik geloof het dat het kan spoken,ik geloof ook in geesten/spoken.
probeer er neit bang van te zijn,maar probeer eerder contact te zoeken.
bv. met geesten oproepen.
pas wel op dat je niet verkeerde geesten gaat oproepen.
dus weet zeker over de persoon wie je denkt dat rondspookt.
probeer zoveelmogenlijk materiaal van de persoon bij het oproepen te hebben.
probeer duidelijk te maken dat je gerust gelaten wil worden en de geest het huis moet verlaten.
op internet vind je nog heel veel info over geesten oproepen,en omgaan met geesten enzo.
niet laten zien dat je bang bent,de meeste geesten zijn goede geesten.
als je na een hele poos nog last hebt van geesten,probeer er toch eens met je vader/oma over te praten.
gewoon eens vragen of zij soms iets raars merken.
of misschien dat je er wat mee moet lachen als je het gaat zeggen tegen je oma/vader.
misschien dat je hier met een hulpverlener van de kindertelefoon over moet praten..
misschien kun je via internet in contact geraken met een ervaren geestenoproeper.
moet je maar eens googlen..
nou lieverd,ik hoop dat je hier wat mee bent.
en niet te bang zijn,die geest zal het niet slecht bedoelen,waarschijnlijk wil die gewoon één of ander teken geven..xx
succes en sterkte!! x
ps: op internet vind je ook hoe je geetsen uit je buurt kunt laten .
bv:wat kan helpen,je schoenen neus tegen neus voor je bet zetten/ zout strooien voor de deur opening.. zo vind je heel wat manieren 😉 x
geesten oproepen zouden we echt niet doen veel te eng..
Maar er gebeuren echt hele rare dingen?xx
Ik denk at er wel een logische verklaring is hier voor zoals elektra problemen oude wc trappen kraken wel
 vaker als ze oud zijn of van hout zijn gemaakt alleen dat van je tanta is inderdaad eng ja zit je er nog mee dat ze dood is?

ik hoop op een reactie
niet echt.
Dat is nog nooit gebeurd.
Er vallen waterdruppels van het plafond.
We horen buiten enge geluiden.
Er gebeurt hier vanalles.
Het is hier echt doodeng!
En ik heb men tante nooit niet gekent.
Ze is overleden toen ik nog in de buik van men moeder zat.
Of iets ervoor.
Ik zit er best wel mee want hier zijn veel foto's van haar en daar kijk ik regelmatig naar.
Ik had haar echt willen kennen en haar niet alleen op foto's willen zien.
Ik had zo leuke momentjes met haar gewilt zoals je altijd al wilt met je tante.
Snap je?
En buiten heb je zo in de nacht altijd tegen dees uur zo een geluiden zoals boeeeeeehh en dat maakt ons verschrikkelijk bang.
En het is ook nog is precies dat dit huis ruzie aantrekt ik heb altijd ruzie met men oma en men papa heeft altijd ruzie bij men oma.
help ons ajb dit huis is doodeng.
Woon je af gelegen of in een stad of dorp
Nog geen 5minuutjes van het dorpje af.
Eigenlijk klinkt dit als of je in een horror film zit 

maar in ieder geval heb je anders geen vriendin waar je kan logeren dan ben je even weg zeg maar
Nee ik heb hier geen vriendinnen bij men vader ik ben altijd bij men moeder.
Waar waarom ben je nu dan wel bij je vader
ja nu ben ik bij men vader. ik kom daar om de 2 weken en in de zomervakantie 1maand
Zeg anders tegen je moeder dat je niet meer wil gaan om dat je het eng vind
dat is niet echt een oplossing.
Dan ziet mijn vader me niet meer.
En hij zit nu al in een depressie
Ja das minder dit is een lastig probleem in welke provincie woon je eigenlijk
bij men moeder in vlaams brabant en bij men vader in waals brabant
A ik dacht eerder in Friesland daar heb je veel kleine dorpjes enzo

in ieder geval ik denk dat je iets leuks positief moet verzinnen/hebben om het huis op te fleuren
ja dat gaan we proberen.
Blije vrolijke dingen kunnen wonderen doen 
Het word met de nacht enger!
Men vriendin hoort rare dingen die ik niet hoor.
Buiten het is precies de wind maar het komt van ver en tegelijk zouden het ook mensen of uilen kunnen zijn.
We durven niet meer langs de trappen naar beneden wanneer iedereen slaapt.
Ik zou proberen ze weg te halen. Misschien is er iemand die dat voor jullie kan doen.
Hoe heet dat? Een medium ofso? Dunno 😃 Ik geloof je in ieder geval wel.
Ik denk eigenlijk wel dat het iets met je Tante te maken heeft. Of probeer misschien juist contact te maken. Dit zou ik eerst
proberen. Zeg gewoon hardop als je het idee hebt dat er iemand bij je is, iets van:"Ik heb last van je en wil dat je ons met rust laat, ik woon hier. Stop."
En anders kun je misschien verhuizen? Maar misschien als jullie het hebben gekocht het moeilijker word.
Succes Meis xx
Probeer apsolut niet contact te leggenn is niet jullie tante en Jah ik zou zelfs kunnen helpen als jullie nog last er van hebben
Heyy, geesten is antuurlijk iets waar je in gelooft of niet. Ik geloof er niet in, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik het gek of dom vind dat anderen dat wel doen. Ik denk alleen dat het is bepaalde situaties fijner zou zijn als je niet in geesten zou geloven. Niet in geesten geloven is natuurlijk geen knop die je kunt omdraaien, maar je kunt wel minder bang worden door bij alles wat "spookachtig" overkomt een "wetenschappelijk" verklaring te verzinnen. Want in mijn ogen zijn die er altijd wel, al weet je het soms niet waardoor het spookachtig overkomt. Denk aan condens als er een hoge luchtvochtigheid is, een lekkende leiding, een lek waardoor regenwater naar binnen kan komen etc etc (voor de vallende druppels), dat het licht uit en aan gaat is heel normal. Dit kan aan een stukke lamp liggen of aan een slechte elektrische verbinding. Krakende trappen zijn ook niet heel raar, dit kan komen door luchtstromen veroorzaakt voor warme en koude lucht (warme lucht wil stijgen) door deze luchtstromen kunnen ook deuren soms zomaar open of dicht gaan.

Nouja zo zijn er nog vele andere verklaringen voor vele andere spookachtige dingen maar wat ik hiermee wil zeggen: zelf al geloof je wel in geesten misschien helpt het iets als je bij zulke enge dingen bedenkt "ach het is gewoon een stukke lamp" of iets dergelijks!
Angsten zijn ook psychich, vaak praat je die jezelf aan. Dat klinkt negatief maar dat is het niet, het is zelfs heel normaal. Iedereen is wel ergens bang voor. Maar hoemeer je dus denkt aan dat er enge geesten o.i.d. in jullie huis zitten, hoemeer je er op gaat letten en hoe banger je word. Het is niet voor niets dat je na een enge film niet meer alleen naar de wc durft, dat komt omdat je dan extra alert bent en vanalles verwacht. Het is heel moeilijk om van angsten af te komen, maar ik denk dat het het beste helpt als je je eroverheen zet, je niets laat wijsmaken door anderen en gwn afleidende dingen gaat doen! Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt! 
X mij
Hopeloos meisje,

Raadpleeg een medium. Dat is iemand die kan praten met geesten en kan voelen of ze er zijn. Ook kan een medium ze wegjagen, of duidelijk maken dat ze je met rust moeten laten. Zelf moet je elke keer dat je bang bent hardop zeggen dat je wil slapen en dat je met rust gelaten wil worden. Ik heb dat ook gedaan en ik heb geen last meer van de geest die me volgde op ons erf. Zoek zelf geen contact met geesten als er geen expert bij is! Dat kan gevaarlijk zijn! Waarschijnlijk valt de geest/geesten je lastig omdat ze je iets duidelijk willen maken of omdat ze je willen pesten. Raadpleeg dus een medium voor duidelijkheid en rust!

pippie2003
heyy,

mischien is het wel jullie fantasie. ik snap dat als je het de eerste keer hoort je blijft denken dat het iets is maar mischien is er wel helemaal niks en verbeeld je je het. Het is niet dat ik je niet geloof want ik geloof ook in geesten en mijn vriendinnen hebben er wel eens mee te maken gehad. ik weet niet hoe je dit zou moeten oplossen sorry. suc6

groetjes

Reageer