het niet meer zien zitten

  • 24 January 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben G en ik ben een meisje van 17 jaar. Ik voel me al lang slecht in mijn vel. Al langer dan 2 weken voel ik me nu heel erg down. Ik had ups en down maar nu zit ik heel diep. Ik zie het leven even niet meer zitten en wil hulp zoeken. Ik kan niet meer genieten van het leven en ook niets niet meer kan ik van een positieve kant bekijken. Alles is voor me veel te veel op dit moment. Ik worstel heel hard met mezelf en verlies mezelf in mijn problemen. Ik weet niet meer hoe ik terug mijn leven kan oppakken en mijn weg kan vinden naar mezelf en mijn verdere leven. Ik ben het geloven in mezelf kwijt en ook de grip op mijn leven. 

Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat alles maar goed komt. Ik heb veel mensen om me heel die me willen helpen groeien en steun geven en toch voel ik me zo verloren. Ik heb twee tohulpverleners: pleegzorgbegeleider (met haar ga ik deze voormiddag bellen, en bij mijn psychologe ga ik binnen een week op gesprek bij haar.) Deze week zie ik school helemaal niet zitten en zie ik algemeen alles niet meer zitten. 

G

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.


2 reacties

Hallo lieve G,

 

Het spijt me enorm dat jij je zo voelt. Ik denk precies hetzelfde over het leven. Het is enorm lastig om de hoop nog in je te hebben. Ik wil dat je weet dat ik extreem trots op je ben en weet dat je zo sterk bent. Ik hoop dat je ooit de hulp krijgt waardoor het beter met je gaat. Houd niet op met vechten, blijf sterk. Weet dat ik je nooit vergeet en aan je ga denken. Ik heb zoveel geloof in je❤️

 

 

Hoi,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes,

Anne / De Kindertelefoon

Reageer