Skip to main content
Vraag

Het moet nu stoppen, sorry x

• August 12, 2025
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Girlll
Forum|alt.badge.img+4

Hey…

Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik vecht al jaren en tijd heelt blijkbaar niet alle wonden. Mijn leven leef ik niet meer voor mezelf en ik probeerde het voor anderen, maar dat gaat echt niet. Ik wil echt echt zelfmoord of euthanasie en dit is niet mogelijk voor mij, dus sorry xx

4 reacties

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • August 12, 2025

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin, (De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 12, 2025

Ik zou naar 113 bellen als ik jou was.

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hey lieverd

Ten eerste wil ik even zeggen hoe dapper je bent om dit te delen op het forum! Weet dat wij er allemaal voor je zijn❤

Ik snap dat het k*t voelt om voor anderen te leven in plaats van voor jezelf. Heb je al geprobeerd met de KT te chatten/bellen? Dit kan enorm helpen!

Heb je misschien een leuke hobby die je kan tegenhouden van zm gedachtes? Denk aan lezen of bakken, etc. Of heb je misschien een leuk evenement waar je naar uitkijkt? Dan kun je daar naartoe leven, voor jou, lieverd❤

Pleeg alsjeblieft geen zm, het is het niet waard! Hopelijk krijg ik een reactie van je en ik hoop dat je hier wat aan hebt. Je kunt het, ​@Girlll!❤️

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 12, 2025

Wat heftig om dit te lezen .

Maar heb je al ooit met iemand gesproken over je problemen .

Ik hoop dat die persoon je er vanaf kan helpen van je gedachten.

Maar 1ding ik wil.je wel veel sterkte wensen