Skip to main content

Hii iedereen,

ik heb al een aantal topics aan dit onderwerp besteed maar er is nog wat waar ik mijn hart over wil luchten. (even kort, docenten dachten dat ik gevoelens had voor mn docent en werd daarom op alles verwijderd)
De laatste tijd ging het gewoon goed tussen mij en die docent. We konden gewoon heel kort een babbeltje maken etc. Maar ik had een aantal weken geleden geholpen met de open-dag van mn school. Ik had even een paar uur niks te doen dus ging langs bij hem. Ik keek daar stiekem al de hele dag naar uit want dan kon ik eindelijk weer gezellig met hem kletsen. Maar niets is minder waar… Het begon goed met gezellig praten. We waren over mijn volgende schoolkeuze aan het praten, waar ik naartoe zal gaan na dit jaar. Ik werd even stil en hij vroeg, “ waar denk je aan?” Ik zei “dat ik het toch wel ga missen hier” “ik zie het aan je”.  Hij vroeg ook of ik hem zal missen. Ik antwoordde met natuurlijk. Ik ga hem echt heel erg missen. Toen vertelde hij mij dat ik nog steeds geen contact met hem kan hebben na school.  ik vroeg waarom en hij antwoordde met, omdat je nog steeds dezelfde naam hebt…

Hoe bedoel je? Is dit nog steeds niet klaar? Ik dacht dat alles klaar was. Dat alle beweringen klaar waren. Dat alles weer normaal was. Maar niks is minder waar blijkbaar… ik kan er gewoon zo boos om worden. Ik had het al kunnen weten natuurlijk, na deze opmerkingen…

“U volgt me niet meer op insta”

“Allemaal broodkruimels, … “

“U gaf echt een matige reactie op mijn echt goede cijfer, alleen een duimpje”

“Ik kan moeilijk heel enthousiast zeggen trots op je en topper middenin je klas.”

Waarom niet?

“Je zult me na school waarschijnlijk ook nooit meer zien. Ik kan namelijk geen contact met je blijven houden door wat er allemaal is beweerd.”

“Oh…”

Het is er nog steeds. Ik haat het. Ik wil het oude terug. Waarom is dot ooit gebeurd. Ik ga hem echt missen… ik had altijd gehoopt contact te houden en dat ik dan eindelijk af was van deze beweringen maar blijkbaar niet… ik zal altijd bekend staan als het meisje met gevoelens voor haar docent… altijd. 

Geen reactie

Reageer