Skip to main content

hallo,

Dus ik heb een lange tijd het probleem gehad dat ik me niet meer goed voel.
Ik haat mensen omdat ze gewoon naar me kijken of over me praten of met me praten of me aanraken.

al is het gewoon op een normale manier.

ik wil dat iedereen me met rust laat.

Mijn ouders zijn gescheiden en mijn papa besloot om niks meer te betalen behalve als we daar in het weekend zijn en dan is het alleen het hoogst noodzakelijke

Ik voel me super lelijk en dik.

mensen op mijn school begingen me uit te schelde omdat ik praat met mijn vriendin of omdat ik moet samenwerken met iemand en die persoon zegt dat die het wilt overslaan maar ik wil leren als ik op school ben.

Ik krijg super veel zorgen omdat ik op een school zit waar ze veel van me verwachten.
ik zou dit normaal gezien aan kunnen maar aangezien dat mijn mama extreem ziek is voor 8 jaar lang nu moet ik veel in het huis doen.
we zijn ook best arm dus we hebben altijd veel minder dan andere.

mensen zijn goed in dit en in dat en die kan super goed turnen en die super goed dansen maar wat kan ik?

Ik heb altijd het gevoel dat iedereen op deze wereld beter dan mij is en daarom voelde ik me alleen nog slechter.

Ik snap niet wat er mis met mij is.

ik snijd mezelf ook en het is niet zachtjes.

ik heb diepe sneden op mijn arm.

er zijn 2 mensen die dit weten maar het enige wat die zeggen is “het is niet goed voor je “ en “je moet echt stoppen”.

ja ik weet het maar ik wil niet.

het enige dat ik wil is dat het allemaal stopt zodat ik dit niet opnieuw en opnieuw moet herbeleven.

ik ben hier klaar mee

ik heb al is geprobeerd om er een einde aan te maken

maar ik werd gestopt door mijn vriendin omdat ze iets zei waardoor ik stopte

het is gewoon dat na al die tijd het me niet meer uitmaakt of dat ik snijwonden op men arm heb of dat ik dood ga.

niemand gaat het toch iets uitmaken.

weet iemand wat er mis is met mij en hoe ik terug normaal kan zijn.

 

Tekst aangepast op grond van forumregel 9 - plaats of het forum geen schadelijke of triggerende content

Hoi Dodo,

 

Wat goed dat je op het forum bent gekomen om hier over te praten. En ook dat je er al met vrienden over hebt gepraat!

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar! 

 

Groetjes, Mariska


beste,

om eerlijk te zijn heb ik al geprobeerd om te chatten.

maar het enige dat ik hoor is dat ik naar het clb moet en toen ik dit deed waren ze me gewoon meer stres aan het bezorgen.
Ik heb er dan ook voor gezorgd dat ze denken dat alles oké is.
ik heb er veel tijd ingestoken meer het was het waard.


Hoi Dodo,

Je bent altijd welkom om bij De Kindertelefoon te komen chatten, ook meerdere keren over hetzelfde onderwerp is geen probleem!

 

Groetjes, Mariska


Hoi @Dodo  doen ! Laat je helpen en weet dat er echt mensen zijn die om je geven en je willen bij staan 😘 bel ze!

Sanny xxxx


Ik weet zeker dat je mooi bent alleen heel onzeker. Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord.  Het maakt mij wel uit . Ik weet zeker dat je een tof meid bent. Wij staan achter je . De Forum . Echt zo vervelend dat je alles moet doen thuis . Jij bent te jong om nu voor je moeder te zorgen . Praat hier met je mentor over. Misschien kan hij je helpen.  Wij zijn er altijd voor je. Er is ook niks mis met jou . Je bent alleen wat onzeker . Je hoeft ook niet meteen te stoppen met snijden.  Langzaam stapjes voor stapjes zetten. 

 

Je bent mooi en dat weet ik zeker

Emma 


Hoi Dodo,

Je bent altijd welkom om bij De Kindertelefoon te komen chatten, ook meerdere keren over hetzelfde onderwerp is geen probleem!

 

Groetjes, Mariska

Ik denk niet dat zij het wilt , want het bezorgd haar alleen maar stress , want misschien hoeft zij niet eens naar clb , maar na dat gechat wel . Ik zou niet chatten 


Reageer