Hey allemaal,
Ik voel me de laaste tijd echt slecht. Ik ben super onzeker over mezelf en op school gaat het ook niet goed. Ik meld me ook vaak ziek zodat ik niet maar school hoef. Elke ochtend kan ik me bed gewoon niet uit en voor school begint begin ik al te piekeren.
Mensen op school hebben me wel al geholpen zodat ik naar school kan gaan alleen het helpt echt gewoon niet. Mijn ouders worden dan ook woedend als ik niet ga maar ik voel me gewoon zo slecht. En het klinkt misschien als luiheid maar als ik thuis blijf voel ik me zo veel beter dan op school of als ik buiten ben. Want als ik buiten ben dan krijg ik angst en wil ik zo snel mogelijk naar huis eigenlijk.
Mijn psycholoog zegt zelf dat het niks is maar waarschijnlijk gewoon luiheid en is volgens mij ook het zat met mij. Terwijl ik zeker weer dat het geen luiheid is maar ik weet ook niet of het een depressie of iets anders is. Ik werd ook gepest dus misschien is het een trauma.
Soms krijg ik ook rare gedachten om dood te gaan zodat ik iemand anders kan zijn. Maar aan de andere kant wil ik ook niet dood snap je? Ik heb wel alles tegen mijn ouders gezegd alleen hun zeggen dat het niks is en dat ik me aanstel. Daardoor voel ik me alleen maar slechter sinds ik het gevoel heb dat niemand me begrijpt.
Heeft iemand misschien advies? Dankjewel alvast :)
Groetjes Anoniem1000