Skip to main content

Het lukt me niet meer.

• March 23, 2026
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Het lukt me echt niet meer.

Ik heb telkens zoveel mensen die dingen van me willen.

Dat moet ik dan afstemmen met school en huiswerk..

Dat lukt zegmaar helemaal niet. Het voelt als zoveel en er gebeurt zoveel stoms waar ik met niemand over kan praten☹️.

Het lukt me niet meer om te slapen. Ik ben constant gestressed en thuis gaat het ook steeds slechter.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Er is zoveel wat ik (of andere) willen veranderen. Ik kan dat allemaal niet en daar voel ik me steeds slechter over.

Ik wil veranderen maar ik weet niet hoe.

Tips?

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Eter ,

Wat ontzettend rot zeg 😓 lukt het om tegen de mensen die veel van je vragen te zeggen dat het even niet gaat? Het is wel belangrijk om ook aan jezelf te denken. Als school niet lukt zou ik dit aangeven op school, zodat ze met je mee kunnen denken, helpen en misschien dat er afspraken gemaakt kunnen worden. Kun je dingen wel een beetje opschrijven zodat je hoofd minder vol zit? En misschien is het ook verstandig om dit bij je huisarts aan te geven voor ondersteuning, snap dat dat lastig is maar zoveel stress hebben is niet goed en je geeft zelf al aan dat het allemaal niet meer lukt. Het kan dan helpen om een brief te schrijven en die te geven. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en het snel wat beter gaat/ je de juiste ondersteuning kan krijgen, want dat verdien je! En je mag hulp vragen♥️

Liefs