Vraag

het lukt echt niet meer

  • 27 March 2022
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik zit niet meer lekker in mijn vel. Ik vind alles echt alles moeilijk. Mijn topic genaamd pester heeft 1 persoon op gereageerd terwijl ik daar echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt advies over nodig heb. Mijn school is stom en zo nog veel meer dingen. Niks voelt nog echt.. ik kan nergens meer plezier aan beleven. Iemand advies om uit deze 'dip' te komen of heb ik misschien iets zoals een depressie?? Alsjeblieft ik heb het echt echt nodig... 

Gr. Chloe


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Chloe ik heb een tip geplaatst in die topic en ik dacht ook nog misschien kun je met je verhaal eens bellen met de kindertelefoon. Want je mag best een goed advies en hulp krijgen. Het is best fijn om je verhaal te vertellen aan hun en ze zijn echt lief en doen hun best voor je.  I know. Dus zou dat een idee zijn ? Laat je helpen :) 

Groetjes liefs Julian X

Hoii,

Dank je wel @Julian12 ik heb de andere reactie van jou op de topic pester bekeken en dat is denk ik wel echt een goed advies:) ik ga proberen te bellen naar de kindertelefoon vandaag of komende week.

Heel erg bedankt!

Gr. Chloe

Reputatie 7
Badge +18

Hoi fijn !  Graag gedaan hoor. Ik hoop dat het je helpt ! Er over praten lucht al op. Ik spreek uit ervaring kan het je aanraden. Go for it :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +2

@Julian12 mee eens het komt goed!!!!! 

Xxjesssss roos07

Stay strong. Be happy. Believe altime in yourself

 

Reageer