Het is weer eens ongelofelijk mis gegaan

  • 13 February 2022
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi de meeste mensen die ik voor het eerst ontmoet zien mij als het vrolijke meisjeaar ik heb ook problemen en niet een beetje ook de politie en de ambulance zijn zelfs geweest ik heb van af toen ik kleuter was problemenet woede en heb meerdere therapeuten gehad het heeft ook geholpen maar toch niet genoeg de ene dag was ik happy en de volgende dag sloeg het om het kwam erop neer dat ik op de grond lag en mijn moeder met volle gewicht op me zat en daarna lag ik bij mijn vader in de hout greep wat ik heb gedaan is ook niet goed maar het gaat gewoon niet meer toen kwam de politie en de ambulance en ik zit straks weer opgescheept met een therapeut en toen mijn ouders met de politie en de ambulance aan het praten waren bleek dus dat ik toen ik in groep 4 zat kleuterspelterapie had gekregen en daar ben ik nu ook boos over en ik heb dus een trauma opgelopen en ik wil dit graag zoveel mogelijk vergeten mijn computer en telefoon hadden ze afgepakt maar ik heb ze terug hoe moet ik hier mee omgaan en als je iets soortgelijks heb meegemaakt wil je het dan vertellen

Het voelt nu ook alsofik gek ben maar ik ben dat helemaal niet en ik schaam me ook dood


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

a.u.b. geef antwoord ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan

Hoi meis je bent niet gek hoor. En ik heb geen oplossing maar het helpt wel om er over te praten denk ik. Alles er uit, huilen, boos zijn, enzo om je te uiten. Je moet het kwijt als ik het zo lees. Misschien kun je ook een x bellen met hierzo de Kindertelefoon.  Probeer het eens lieverd want je mag best eens van je af praten. Gun ik jou. Hielp mij ook en zijn lieve mensen!

Dikke kus en een hug van mij Ellen -xxx- 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat fijn dat je steunende en helpende reacties krijgt. Zoals @Ellen  al zegt, ben je altijd welkom om met De Kindertelefoon te bellen ofte chatten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte, groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Lieve meisje  ik ben het eens met Ellen en Mariska van de kindertelefoon !  Dit is best heel naar voor jou en het kan heel erg helpen om er over te praten met hun ! Ik heb er ook eens heen gebeld en nu durf ik mijn nieuwe topic te plaatsen over wie ik ben ( hij wordt nog gecheckt maar komt vast goed ). En je kan altijd hier op het forum m je gevoel vertellen ! Ik gun je zoveel meer geluk !!

Grtz en veel liefs Julian XXX:kissing_heart:

Reageer