Skip to main content

Heyy guys

Als jullie me topics lezen weten jullie dat ik een vriendje had idd het is uit me hart zei ik hou van hem doe dit niet en me hoofd zei je moet het uit maken tis beter zo ik heb het uitgemaakt met een reden  hij loog steeds en hij zei tegen een klasgenootje dat we niks hadden waardoor het niet real voelde ofzo ook blijkt het dat hij nog een andere chick had en hij wilde aan me kont zitten terwijl gwn nee ik ben daar gwn nog niet klaar voor er heeft zelfs nog nooit een jongen aan me binnenbeen gezeten en ik ben daar gwn bang voor ook weet ik niet waar me grens ligt weten jullie hoe ik daar achter kan komen

@Cjcgirlpower 

Hey Cjcgirlpower,

Wat naar om te lezen. Aan de ene kant lijkt het me vervelend dat het uit is, maar aan de andere kant is het misschien wel beter voor jou.

Ik denk dat je er achter kan komen door het misschien met je ouders te bespreken of met een goede vriend(in). Mijn vriendin had dit in het begin ook en ik probeerde met haar samen uit wat wel oké voelde en wat niet. 

Je moet denk ik iemand tegenkomen die je grenzen respecteert en misschien ook verlegt als jij er klaar voor bent. Je leert op deze manier wat rustiger wat goed voelt en wat niet.

Sterkte en groeten van mij.


Reageer