Skip to main content

Het is te veel


Hallo allemaal,

Ik heb vandaag samen met mijn ouders een gesprek gehad met hulpverlening. Dat heb ik namelijk nodig voor mijn thuissituatie. (Ik had vandaag dus geen school) Het ging over hoe wij als gezin het wat gezelliger kunnen maken. Ik vond het best wel spannend. Het was zonder mijn broertje, want het staat op mijn naam. 

Ik vind het gewoon allemaal even te veel. Eerst krijg ik te horen dat ik naar TL moet, nu dit.

En dan heb ik ook sinds vorige week nieuwe begeleiders op school.

Het is al de zoveelste begeleiding! Ik ben het gewoon zat!

Dit wou ik even kwijt.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Fijn dat het weer wat beter gaat. :)


Hoi lieve @J15 

Gisteren ging het al wel beter. Maar jammer genoeg heb ik gisteren weer ruzie met mijn vader  gehad. Ik word er gewoon moe van. Mijn moeder was trouwens niet thuis.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Wat rot. 😞 Waarover ging de ruzie?

Heb je trouwens nog hulp thuis, of ben je gestopt?


Hoi lieve @J15,

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in het forum vandaag.

Maar laat ik toch ff reageren.

 

De ruzie ging erover dat ik mijn foon moest opruimen.

Ik heb geen hulp thuis momenteel. Dat komt wel.

Liefs @NoahLovesYou 


@Jesse08

De enige vriend die ik heb negeert me.

Dat is dus geen optie. 😕

Liefs @NoahLovesYou 

Ik vind het kut dat het letterlijk al 3 maand geleden is dat we elkaar voor het laatst gezien hebben.. Hij is ook zo selfish! 

Waarom ik dit even wil delen is omdat we samen naar een film zouden gaan als de film uit kwam. Hoor ik dus van m'n moeder dat hij met z'n broertje en ouders naar de zelfde film is gegaan zonder mij! Dat maakt me nog steeds een beetje boos en verdrietig!

Ik vind het ook gewoon ingewikkeld dat er nog nooit iemand op mijn pad is gekomen die mijn zijn of haar vriend wil noemen.. 😭😭

Dit wou ik ff kwijt.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Ik reageer morgen hoor, maar ga nu slapen. ;)

Liefs.

 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Wat rot. 😞 En snap heel goed dat je daar boos en verdrietig om bent!.. Zit je dit jaar weer in een nieuwe klas? Misschien dat je daar nog wat contact maakt? En op theater? En heb je met die vriendin vd basisschool nog contact? Ik hoop echt dat je een goede band krijgt met iemand, dat is je gegund, je bent een hele lieve jongen. ❤️

 

 


Hoi lieve @J15,

Zit je dit jaar weer in een nieuwe klas?

Nee, dezelfde klas

Misschien dat je daar nog wat contact maakt?

Niet echt. 

En op theater?

Ik hoop het. Maar dat zie ik nog wel.

En heb je met die vriendin vd basisschool nog contact?

Die is volgens mij nog op vakantie.

Ik hoop echt dat je een goede band krijgt met iemand, dat is je gegund, je bent een hele lieve jongen. ❤

Bedankt. Jij bent ook een lieverd.

Ik ga zometeen met mijn begeleider iets leuks doen.

Liefs @NoahLovesYou 


Dankjewel @NoahLovesYou !! ❤️ En veel plezier met je begeleider, wat ga je doen?

Liefs.


Dankjewel @NoahLovesYou !! ❤️ En veel plezier met je begeleider, wat ga je doen?

Liefs.

Ik ben net terug. We zijn naar een museum geweest en we hebben van het lekkere weer genoten. Net op tijd, want het is nu aan het regenen.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieve @NoahLovesYou ,

Dat is fijn. :) 


Heyy @NoahLovesYou,

Hoe gaat het nu met je?

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad samen met je begeleider een paar dagen terug! Wat doe je eigenlijk allemaal met je begeleider en waar helpt en steunt hij/zij je eigenlijk allemaal mee? En weet je begeleider ook af wat de ruzies die je soms hebt met je vader?

Sorry voor alle vragen je hoeft ze natuurlijk niet te beantwoorden als je dat niet wilt!😉

Hoop iig dat alles goed gaat met je! :)

Liefs van mij <3


Hoi @ItsJustMe!

Hoe gaat het nu met je?

Wel goed. Ik heb alleen jammer genoeg ruzie gehad met mijn broertje vandaag. Hij heeft me getrapt en mijn kleren vies gemaakt.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad samen met je begeleider een paar dagen terug! Wat doe je eigenlijk allemaal met je begeleider en waar helpt en steunt hij/zij je eigenlijk allemaal mee?

Ze helpt me op school. Ik doe niet zo veel met haar.

En weet je begeleider ook af wat de ruzies die je soms hebt met je vader?

Een beetje .

Sorry voor alle vragen je hoeft ze natuurlijk niet te beantwoorden als je dat niet wilt!😉

Geen probleem hoor!

Hoop iig dat alles goed gaat met je! :)

Ja hoor!

Liefs @NoahLovesYou 


Fijn dat alles goed met je gaat @NoahLovesYou! Wel jammer van de ruzie met je broertje.. Is dat nu wel weer opgelost?

Liefs, ItsJustMe <3


Ja. Dat is opgelost.

Ik hoop dat het wat beter gaat komende tijd.

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer